ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

مقاله پرسش مهر ۹۶ احترام به افکار دیگران را چگونه تمرین کنیم

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

قسمتی از فایل

نام فایل:مقاله پرسش مهر ۹۶ در محیط مدرسه تحمل افکار دیگران، احترام به افکار دیگران را چگونه تمرین کنیم

چکیده
اختلاف نظر چه در جامعه و چه در مدرسه در بین گروه‌هایی مثل دانش آموزان یکی از عوامل مهم تغییرات اجتماعی گروهی و فردی محسوب می‌شود و یک امر مورد نیاز در جامعه و مدرسه به شمار می‌آید.

زیرا نمی‌توان گفت همه دانش آموزان یک مدرسه یک شکل و با یک طرز فکر هستند و یک خط فکری را دنبال می‌کنند و عقاید و نظرات مشترکی دارند. وجود اختلاف نظر و تفاوت افکار و طرز فکر در یک مدرسه یک امر طبیعی است.

اگر این امر در درون مدرسه و مشکلات ناشی از آن در آن تأثیرات زیادی بر جای گذارد خشونت، قهر و بسیاری از این رفتارها بیشتر می‌شود در مقابل شادی و نشاط کاهش پیدا می‌کند.

و این برای محیط هایی چون مدرسه ناخوش آیند است.هنگامی که دانش آموزی تک بعدی به مسئله نگاه می کند و حرف خود را مبنا قرار می‌دهد و دیگران را سرکوب می‌کند او توانایی پذیرش عقاید مخالف را ندارد.

و این موضوع مربوط به شخصیت پرورش یافته وی می‌شود.بنابراین تضاد بین دانش آموزان مدرسه تا حد زیادی ایجاد شکاف خواهد کرد.

ریشه بسیاری از اختلافات عمیق در این مسئله وجود دارد و در موارد حادتر اگر از حد معین تجاوز کند به مشکلات بیشتری می انجامد.

تحمل این مسئله که به پرسش مهر ۹۷-۱۳۹۶ رئیس جمهور انجامید به عقاید و مخالفت‌های دیگران، تربیت افراد، سطح تحصیلات، میزان اعتقادات و باورهای دینی بستگی دارد.

اینکه شخصیت فرد در چه خانواده‌ای پرورش یافته از اهمیت برخوردار است. در مقاله حاضر تصمیم داریم به این مسئله و راهکار های برطرف نمودن آن پرداخته و عوامل موثر در پیگیری و برطرف نمودن این مشکل را بررسی کنیم.

 

لینک دانلود:

 مقاله پرسش مهر ۹۶ احترام به افکار دیگران را چگونه تمرین کنیم

 

 مقاله پرسش مهر ۹۶ احترام به افکار دیگران را چگونه تمرین کنیم





تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1396برچسب:,پرسش مهر رئیس جمهور 97-96,پرسش مهر رئیس جمهور 96-97,پرسش مهر رئیس جمهور از دانش آموزان,پرسش مهر رئیس جمهور سال 96,پرسش مهر رئيس جمهور,پرسش مهر رئیس جمهور 96,پرسش مهر رئیس جمهور روحانی,پرسش مهر 19,پرسش مهر 19 رئیس جمهور,پرسش مهر 19 ریاست جمهوری,پرسش مهر 19 چیست,پرسش مهر 19قزوین,پرسش مهر 19رییس جمهور,پرسش مهر 19 روحانی,پاسخ پرسش مهر 19,سوال پرسش مهر 19,وبلاگ پرسش مهر 19,پرسش مهر 18,پرسش مهر 18 ریاست جمهوری,پرسش مهر 18 حسن روحانی,پرسش مهر 18 رئیس جمهور,پرسش مهر 18 رییس جمهور,نتایج پرسش مهر 18,فرم پرسش مهر 18,سوال پرسش مهر 18,پرسش 18 مهر نتایج,نتایج پرسش مهر 18 کشوری,پرسش مهر 96,پرسش مهر 18,پاسخ به پرسش مهر 96، پاسخ به پرسش مهر96 رئیس جمهور، مقاله آماده پرسش مهر، مقاله آماده پرسش مهر96، مقاله پاسخ به پرسش مهر96، مقاله پرسش مهر97، نمونه مقاله پرسش مهر 96,پرسش مهر ۹۶,پرسش مهر رئیس جمهور 96,پرسش مهر 97,پرسش مهر 96,پرسش مهر 96-97,پرسش مهر 96-97,پرسش مهر 96 رئیس جمهور,پرسش مهر 96 ریاست جمهوری,پرسش مهر 96 جواب,پرسش مهر 96رییس جمهور,پرسش مهر 96 چیست,پرسش مهر 96 ریس جمهور,پرسش مهر 96 و 97,پرسش مهر 97,پرسش مهر 97-96,پرسش مهر رئیس جمهور 97,پرسش مهر 97 ریاست جمهوری,پرسش مهر 97 روحانی,پرسش مهر 97 رئیس جمهور,پرسش مهر 97 رئیس جمهور روحانی,نتایج پرسش مهر 97,جواب پرسش مهر 97,پرسش مهر سال 97,پرسش مهر رئیس جمهور,
ارسال توسط ali ahamadi

مقاله پرسش مهر ۱۳۹۷-۱۳۹۶

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

قسمتی از فایل

نام فایل:مقاله پرسش مهر ۱۳۹۷-۱۳۹۶

چکیده
انسان ها مجموعه ای از باورها، افکار، احساسات و رفتار هستند و این فکر ما است که احساس و رفتار ما را شکل می دهد و افرادی که فکر باز و انعطاف پذیری کافی در باورها و نگرش خود نداشته باشند و نتوانند به خود شناسی و انسان شناسی صحیح دست یابد، نمی توانتد در برابر عقاید دیگران همزیستی مسالمت آمیز فکری داشته باشند.
اهمیت تعامل و پذیرش افکار دیگران در مدرسه در جامعه امروزی بیش از پیش مشهود است .واقعیت امر این است که گاه مبحث آموزش بیش از پرورش در مدارس مورد توجه قرار می‌گیرد و آنچه مسلم است معلمان ماموریت آموزشی خود را بیش از پرورش مدنظر قرار داده اند.

و این امر تا حدود زیادی به ساختارها بازمی گردد، اما در واقع معلمان باید دانش آموزان را با اعتماد به نفس، قوی و کارآمد تربیت و هدایت کنند لذا توجه به مسئله پرورش فرزندان در کنار مباحث آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است.
به نظر می رسد که با توجه به موضوع پرسش مهر ۹۷-۱۳۹۶ باید در مدارس برنامه ریزی لازم برای افزایش مهارت های زندگی بیش از درس و نمره مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که مسئله نحوه برخورد با زندگی و آدم های پیرامون موضوعی محوری است و اگر این مبحث در راس اهداف قرار بگیرد .

آنگاه می توان گفت هم آموزش و پرورش و هم معلم به معنای واقعی کلمه در راستای رسالت خود حرکت می کنند. ولی این نکته را هم باید ذکر کرد که علیرغم تمامی این مسائل باز هم معلمان توانسته اند دانش آموزان را در حد خوب و قابل قبولی تربیت کنند و این جای تقدیر و تشکر دارد.
در این مقاله که از روش کتابخانه ای تدوین شده است به بررسی نهادینه کردن تحمل افکار دیگران و احترام به عقاید و افکار دیگران می پردازیم .

مقدمه
متفاوت بودن و آزادی عقیده یکی از مهم ترین ویژگی های ذاتی هر انسان است و تا زمانی که عقاید و باورهای متفاوت یک فرد، منجر به توهین، سلطه وتحقیر باور دیگری نشده باشد، نمی توان وی را به عدم تسامح و تعصب رفتاری متهم نمود .
یکی از مهم ترین مکان هایی که می توان احترام به افکار و عقاید دیگران و تحمل افکار دیگران را تمرین کرد مدرسه می باشد . معلم در ارتباط خود با دانش آموز باید موارد بسیاری را در نظر بگیرد، به عنوان نمونه معلم نباید رفتارهای خشن و تند را به کار بگیرد.
و یا زیادی با دانش آموز مدارا کرده و صمیمیت بی حد و مرز داشته باشد؛ زیرا در این صورت دانش آموز نه تنها از معلم حساب نمی برد بلکه ممکن است بی احترامی کرده و در رفتارهای خود از حدود خارج شود.
لذا توصیه من این است که معلم با پرهیز از افراط و تفریط، موضوع اعتدال را مدنظر قرار دهد . معلم باید به نظرات تک تک دانش آموزان گوش داده و دانش آموزان زرنگ کلاس را به آنان که درسشان ضعیف تر است ترجیح ندهد.
اصل مساوات در رفتار و عملکرد معلم نسبت به همه دانش آموزان باید رعایت شود،آموزگار باید حتی در زمانی که ایراد و رفتار نامناسب دانش آموز را تصحیح می کند به شأن و شخصیتش احترام بگذارد.
یکی دیگر از مهمترین مواردی که معلم باید در رفتار خود نسبت به دانش آموزان رعایت کند این است که سلاح تنبیه کارساز نیست زیرا این امر سبب تغییر رفتار نمی شود مراد از همدردی و همدلی با دیگران تلاش برای حس کردن تجارب فرد مقابل است .
دراین حالت باید سعی کرد دنیا را از چشم فرد مقابل دید و از گوش او شنید و خود را جای او احساس کرد و برای فهم دقیق افکار و احساسات او که در لحظه لحظه ارتباط در فرد مقابل ظاهر می شود حساسیت نشان داد و احساسات خود را نسبت به او بیان کرد .
البته باید دقت داشت که بیان احساسات همیشه از طریق گفتار و کلام نیست . حالات و چهره بدن ، لحن صدا و امثال اینها خیلی وقتها نشان دهنده عواطف واحساسات هستند. افرادی که بتوانند اینحالات را شناسایی کنند.
و به آنها پاسخ دهند افرادی هستند که می توانند با طرف مقابل خود همدلی و همنوایی داشته و بالطبع با همدلی و پاسخ مناسب دادن به احساسات اطرافیان می توان مورد توجه افراد قرار گرفت و در دید آنها فردی محبوب و مورد قبول جلوه نمود . بنابراین برای جذب کردن قلوب دیگران و محبوبیت نزد آنها ابتدا باید آنها را درک کرد .
بیان مسئله
معلم باید برای تربیت صحیح دانش آموزان حس اعتماد را هم در آنها پرورش داده و سپس کلاس را صرفاً تبدیل به کلاس درس نکند یعنی باید کلاس همانند زنگ پرورشی اداره شده و بایدها و نبایدها، هنجارها و ناهنجاری ها به دانش آموز آموخته شود.
در این کلاس دانش آموز باید اجازه داشته باشد که دغدغه ها و دل نگرانی هایش را برای معلم تعریف کرده و از وی کمک بخواهد. در این ارتباط باید به این نکته هم اشاره کرد که اگر حس اعتماد بین دانش آموز و معلم برقرار شود.
آنگاه معلم می تواند تمام اصول رفتاری و تربیتی را به شکلی صحیح به خورد دانش آموز دهد به طوری که این اصول تا همیشه در ذهن کودک یا نوجوان ماندگار شود .بی تردید لازمه تصحیح رفتارهای نادرست دانش آموز تفسیر کردن خوبی ها و یا زشتی هاست.

لینک دانلود:

 مقاله پرسش مهر ۱۳۹۷-۱۳۹۶

 

 مقاله پرسش مهر ۱۳۹۷-۱۳۹۶

 




تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1396برچسب: مقاله آماده پرسش مهر96، مقاله پاسخ به پرسش مهر96، مقاله پرسش مهر97، نمونه مقاله پرسش مهر 96,پرسش مهر ۹۶,پرسش مهر رئیس جمهور 96,پرسش مهر 97,پرسش مهر 96,پرسش مهر 96-97,پرسش مهر 96-97,پرسش مهر 96 رئیس جمهور,پرسش مهر 96 ریاست جمهوری,پرسش مهر 96 جواب,پرسش مهر 96رییس جمهور,پرسش مهر 96 چیست,پرسش مهر 96 ریس جمهور,پرسش مهر 96 و 97,پرسش مهر 97,پرسش مهر 97-96,پرسش مهر رئیس جمهور 97,پرسش مهر 97 ریاست جمهوری,پرسش مهر 97 روحانی,پرسش مهر 97 رئیس جمهور,پرسش مهر 97 رئیس جمهور روحانی,نتایج پرسش مهر 97,جواب پرسش مهر 97,پرسش مهر سال 97,پرسش مهر رئیس جمهور,پرسش مهر رئیس جمهور 97-96,پرسش مهر رئیس جمهور 96-97,پرسش مهر رئیس جمهور از دانش آموزان,پرسش مهر رئیس جمهور سال 96,پرسش مهر رئيس جمهور,پرسش مهر رئیس جمهور 96,پرسش مهر رئیس جمهور روحانی,پرسش مهر 19,پرسش مهر 19 رئیس جمهور,پرسش مهر 19 ریاست جمهوری,پرسش مهر 19 چیست,پرسش مهر 19قزوین,پرسش مهر 19رییس جمهور,پرسش مهر 19 روحانی,پاسخ پرسش مهر 19,سوال پرسش مهر 19,وبلاگ پرسش مهر 19,پرسش مهر 18,پرسش مهر 18 ریاست جمهوری,پرسش مهر 18 حسن روحانی,پرسش مهر 18 رئیس جمهور,پرسش مهر 18 رییس جمهور,نتایج پرسش مهر 18,فرم پرسش مهر 18,سوال پرسش مهر 18,پرسش 18 مهر نتایج,نتایج پرسش مهر 18 کشوری,
ارسال توسط ali ahamadi

مقاله پرسش مهر ۹۷-۹۶ ایجاد روابط حسنه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

قسمتی از فایل

نام فایل:مقاله پرسش مهر ۹۷-۹۶ ایجاد روابط حسنه ( احترام متقابل)

 

چکیده

در سال تحصیلی اخیر نیز مانند سالهای قبل پرسش مهر رئیس جمهور در روز آغازین سال تحصیلی مطرح گردید. پرسش مهر ۹۶ در باره احترام متقابل در محیط مدرسه توسط دانش آموزان به یکدیگر بود.

همانگونه که می دانیم ، آگاهی از نظرات و عقاید افراد جامعه این امکان را فراهم می آورد که تدابیر و تصمیمات دقیق تر و جامع تری در حوزه های مختلف اتخاذ گردد و احتمال بروز برنامه ریزیهای ناصواب را تا حد چشمگیری کاهش خواهد داد.وقتی صحبت از آموزش به میان می آید، اشکالی از آموزش رسمی در مدارس و دانشگاهها در ذهن نقش می بندد غافل از آنکه آموزش از راههای مختلفی چون گروههای مختلف اجتماعی.

با توجه به سن و پایگاه اجتماعی، کتابخانه ها، اینترنت، مطبوعات، رادیو تلویزیون و به طور کلی کلیه شبکه های ارتباطاتی اعم از ملی و فراملی امکان پذیر است و چه بسا رادیو و تلویزون نقش پررنگ تری از نظامهای آموزش رسمی ایفا نمایند.

بنابراین کلیه شبکه های ارتباطاتی نقش قابل توجهی در ایجاد و درونی نمودن یک ویژگی فرهنگی در یک جامعه خواهند داشت که در بستر آن، فرهنگ سازی و فرهنگ پذیری اتفاق خواهد افتاد.

همانگونه که کودک با ورود به مدرسه و قرار گرفتن در جریان روابط دوستانه بسیاری از هنجارهای اجتماعی را آموخته و آنها را درونی سازی می نماید.در مقاله حاضر قصد داریم پیرامون پرسش مهر مطرح شده رئیس جمهور در رابطه با احترام متقابل و پذیرش افکار دیگران در محیط مدرسه بپردازیم.

کلیدواژه : پرسش مهر ۹۶ ،مقاله پرسش مهر،رئیس جمهور،مدارس

 

 

لینک دانلود:

مقاله پرسش مهر ۹۷-۹۶ ایجاد روابط حسنه

 

مقاله پرسش مهر ۹۷-۹۶ ایجاد روابط حسنه





تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1396برچسب:,پرسش مهر 96,پرسش مهر 18,پاسخ به پرسش مهر 96، پاسخ به پرسش مهر96 رئیس جمهور، مقاله آماده پرسش مهر، مقاله آماده پرسش مهر96، مقاله پاسخ به پرسش مهر96، مقاله پرسش مهر97، نمونه مقاله پرسش مهر 96,پرسش مهر ۹۶,پرسش مهر رئیس جمهور 96,پرسش مهر 97,پرسش مهر 96,پرسش مهر 96-97,پرسش مهر 96-97,پرسش مهر 96 رئیس جمهور,پرسش مهر 96 ریاست جمهوری,پرسش مهر 96 جواب,پرسش مهر 96رییس جمهور,پرسش مهر 96 چیست,پرسش مهر 96 ریس جمهور,پرسش مهر 96 و 97,پرسش مهر 97,پرسش مهر 97-96,پرسش مهر رئیس جمهور 97,پرسش مهر 97 ریاست جمهوری,پرسش مهر 97 روحانی,پرسش مهر 97 رئیس جمهور,پرسش مهر 97 رئیس جمهور روحانی,نتایج پرسش مهر 97,جواب پرسش مهر 97,پرسش مهر سال 97,پرسش مهر رئیس جمهور,پرسش مهر رئیس جمهور 97-96,پرسش مهر رئیس جمهور 96-97,پرسش مهر رئیس جمهور از دانش آموزان,پرسش مهر رئیس جمهور سال 96,پرسش مهر رئيس جمهور,پرسش مهر رئیس جمهور 96,پرسش مهر رئیس جمهور روحانی,پرسش مهر 19,پرسش مهر 19 رئیس جمهور,پرسش مهر 19 ریاست جمهوری,پرسش مهر 19 چیست,پرسش مهر 19قزوین,پرسش مهر 19رییس جمهور,پرسش مهر 19 روحانی,پاسخ پرسش مهر 19,سوال پرسش مهر 19,وبلاگ پرسش مهر 19,پرسش مهر 18,پرسش مهر 18 ریاست جمهوری,پرسش مهر 18 حسن روحانی,پرسش مهر 18 رئیس جمهور,پرسش مهر 18 رییس جمهور,نتایج پرسش مهر 18,فرم پرسش مهر 18,سوال پرسش مهر 18,پرسش 18 مهر نتایج,نتایج پرسش مهر 18 کشوری,
ارسال توسط ali ahamadi

 

  تعداد صفحات: 25     کد محصول :7833      حجم فایل:64,8 KB      نوع فایل :rar 



معرفی :

پنج پیشنهاد برای فرم ارزشیابی امتیاز سالانه درس تربیت بدنی و ورزش -مناسب برای امتیاز فرم ارزشیابی سالانه درس و دبیر ورزش- بصورت ورد و قابل ویرایش - قیمت کل 5 پیشنهاد فقط 2900 تومان - تعداد صفحات 5 پیشنهاد 25 صفحه - موضوعات پیشنهادات در زیر آمده است :

1 - مراحل پیشنهادی تدریس در ساعت درس تربیت بدنی

2- پیشنهادتی برای خلاقیت در زنگ ورزش

3 -  راهکارهای پیشنهادی جهت افزایش جاذبه درس تربیت بدنی

4 – چهارده  پيشنهاد براي بهبود وضعيت تربيت بدني در مدارس و زنگ ورزش

5 –طرح درس ورزش دوره ابتدایی در یک ساعت

دانلود پیشنهاد برای فرم ارزشیابی 120 امتیازی پایان  سال دبیر ورزش و تربیت بدنی

لینک دانلود:

دانلود پیشنهاد ارزشیابی دبیر تربیت بدنی

 





تاريخ : جمعه 26 آبان 1396برچسب:,نمونه پیشنهادات معلمان تربیت بدنی,پیشنهاد برای درس تربیت بدنی,پیشنهاد ورزشی در مدارس,خلاقیت در درس تربیت بدنی,دانلود پیشنهاد ارزشیابی معلمان ورزش,پیشنهاد دبیر ورزش,پیشنهاد مربی ورزش,پیشنهاد معلم ورزش,نمونه پیشنهاد ارزشیابی ورزش,نمونه پیشنهاد ارزشیابی تربیت بدنی,پیشنهادات برای دبیر ورزش,پیشنهادات معلم ورزش, پیشنهاد ارزشیابی دبیر تربیت بدنی, پیشنهاد ارزشیابی دبیر ورزش, پیشنهاد ارزشیابی معلمان ورزش, پیشنهاد در سطح مدرسه, ارائه پیشنهاد برای ارزشیابی معلمان رایگان, ارزشیابی, پیشنها ارزشیبای معلمان ابتدایی معلم فایل, پیشنهاد, پیشنهاد ارزشیابی معلم فایل, پیشنهاد ارزشیبای معلمان ابتدایی, پیشنهاد در سطح مدرسه, پیشنهاد در سطح مدرسه معلم فایل, دانلود پیشنهاد ارزشیابی, دانلود پیشنهاد ارزشیابی معلمان معلم فایل, دانلود رایگان فرم پیشنهاد ارزشیابی, دانلود رایگان فرم پیشنهاد ارزشیابی معلم فایل, دانلود فرم, دانلود فرم پیشنهادات, دانلود فرم پیشنهادات معلمان, فایل معلم, فرم ارائه پیشنهاد مدارس, فرم ارائه پیشنهاد مدارس فایل معلم, فرم ارائه پیشنهاد معلمان, فرم ارائه پیشنهاد معلمان،فایا معلم, فرم پیشنهاد, معلم فایل, نمونه پیشنهادات معلمان برای ارزشیابی, نمونه فرم ارائه پیشنهاد, نمونه فرم ارائه پیشنهاد،سایت معلمان, نمونه فرم پیشنهادات معلمان, نمونه فرم پیشنهادات معلمان،معلم فایل, نمونه فرم نظام پیشنهادات آموزش و پرورش,
ارسال توسط ali ahamadi

دانلود پیشنهاد ارزشیابی دبیر ادبیات فارسی



قیمت: ۲۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 12     کد محصول :7832      حجم فایل:20,42 KB      نوع فایل :rar 



 

معرفی :

چهار پیشنهاد برای فرم ارزشیابی امتیاز سالانه درس ادبیات فارسی و دبیر فارسی -مناسب برای امتیاز فرم ارزشیابی سالانه درس و دبیر ادبیات- بصورت ورد و قابل ویرایش - قیمت کل 4 پیشنهاد فقط 2900  تومان - تعداد صفحات 4 پیشنهاد 12 صفحه - موضوعات پیشنهادات در زیر آمده است : 

 1 - روش های پیشنهادی نوین برای تدریس ادبیات فارسی

2 - شيوه های پیشنهادی  تدريس تاريخ ادبيات فارسی

3 -  پیشنهادات برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش اموزان در درس ادبیات فارسی

4- پیشنهادات مناسب که باید در تدریس دروس ادبیات فارسی مد نظر داشته باشیم

اینک دانلود:

دانلود پیشنهاد ارزشیابی دبیر ادبیات فارسی

 

دانلود پیشنهاد ارزشیابی دبیر ادبیات فارسی





تاريخ : جمعه 26 آبان 1396برچسب:دانلود پیشنهاد ارزشیابی دبیر ادبیات فارسی, ادبیات فارسی مقطع متوسطه اول, دانلود نمونه پیشنهاد کوتاه معلمان ادبیات, دانلود پیشنهاد ارزشیابی دبیر ادبیات, دانلود پیشنهادات دبیران ادبیات فارسی, درس ادبیات فارسی, روش تدریس ادبیات فارسی دبیرستان, روش های نوین تدریس ادبیات فارسی متوسطه اول, فرم ارائه پیشنهاد معلمان ادبیات فارسی, نمونه پیشنهاد ارزشیابی دبیر ادبیات, نمونه پیشنهاد معلم ادبیات فارسی, نمونه پیشنهادات ارزشیابی معلمان ادبیات, نمونه پیشنهادات معلمان ادبیات, پیشنهاد ارزشیابی, پیشنهاد ارزشیابی دبیر ادبیات, پیشنهاد ارزشیابی دبیر ادبیات فارسی, پیشنهاد ارزشیابی معلم ادبیات, پیشنهاد ارزشیابی معلم ادبیات فارسی, پیشنهاد برای تدریس درس ادبیات, پیشنهاد برای درس ادبیات, پیشنهاد برای درس ادبیات فارسی, پیشنهاد برای فرم ارزشیابی مخصوص دبیران هنر, پیشنهاد معلم ادبیات فارسی, پیشنهادات دبیران ادبیات,
ارسال توسط ali ahamadi
   تعداد صفحات: 17     کد محصول :6869      حجم فایل:28,45 KB      نوع فایل :rar 



گزارش تخصصی شیوه های ایجاد علاقه در دانش آموزان نسبت به درس عربی

 

......

دانلود گزارش تخصصی شیوه های ایجاد علاقه در دانش آموزان نسبت به درس عربی

چکیده:
در بحث شیوه های ایجاد علاقه «خلاقیت » جایگاه ویژه ای دارد این نوع آوری و خلاقیت از میان ارکان آموزش به معلم و تا حدی به کتاب درسی بر می گردد که باید با استفاده از تمثیل و بهره گیری از روش های فعال و جذاب تدریس و بکارگیری استعدادهای هنری بالقوه دانش آموزان به شیوه های گوناگون عرضه گردد یکی از عرصه های نمود خلاقیت در یافتن ابزارهای کمک آموزشی مناسب میباشد در این گزارش به شیوه های ایجاد انگیزه برای یادگیری بهتر درس عربی پرداخته ایم.

مقدمه:
« تعاونوا علی البر و التقوی » دست به دست یکدیگر فرزندان اسلام و انقلاب را به زبان عربی علاقه مند کنیم .
ما عربی می خوانیم چون زبان قرآن و اسلام است و بسیار شیرین است . قرآن به این دلیل به زبان عربی نازل شده که پیامبر اسلام فردی عرب زبان بود و می بایست با قومش به زبان عربی سخن گوید . مورد دیگر تحدی یا همانند آوری این کتاب است اگر قرآن به زبان عربی نباشد چگونه می شود از مخاطبانی که جز زبان عربی نمی دانند در خواست کرد که برای روشن شدن حقانیت یا نا درستی ادعای پیامبر سخنی همانند قرآن بیاورند ؟
بر اساس آیان قرآن هدف از نزول قرآن به زبان عربی تعقل و درک این کتاب از سوی مخاطبان است . از دیگر حکمت های نزول قرآن به زبان عربی : پیش گیری از بهانه جویی مخالفان ، زمینه سازی برای پذیرش عرب و رد اتهام مخالفان می باشد .
زبان دستگاهی از علامات شفاهی است که با توافق اجمالی به عنوان وسیله ارتباط میان افراد متعلق به یک جامعه به کار می رود از این لحاظ یک پدیده و واقعیت اجتماعی است . قرآن آگاهی روشنی از این واقعیت اجتماعی نشان می دهد و به صورتی بسیار آشکار مفهوم و تصور زبان را به معنایی که گفته شد بیان می دارد . قرآن طرف تصور خود را از توجه به این واقعیت آغاز می کند که هر قوم و جامعه ای از اجتماعات بشری دارای زبان ویژه به خویش است ؛ و برای این امر از لحاظ ارتباط آن با نمود رسالت اهمیت فراوانی قائل می شود .
قرآن به زبان عربی نازل شد چرا که پیامبر سخنگوی آن فردی عرب بود همانطور که موسی (ع) عبر زبان بود و کتابش نیز به زبان عبری ( قومش ) بر او نازل گشته بود .

 

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی شیوه های ایجاد علاقه در دانش آموزان نسبت به درس عربی





تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصي عربي,گزارش تخصصي عربي دهم,گزارش تخصصی عربی هفتم,گزارش تخصصی عربی دبیرستان,گزارش تخصصی عربی هشتم,گزارش تخصصی عربی راهنمایی,گزارش تخصصي درس عربي,گزارش تخصصی درس عربی هشتم,گزارش تخصصی درس عربی دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان عربی دبیرستان,گزارش تخصصی درس عربی متوسطه اول,گزارش تخصصی درس عربی پایه هشتم,گزارش تخصصی درس عربی راهنمایی,گزارش تخصصی معلمان عربی راهنمایی,تدوین گزارش تخصصی درس عربی,گزارش تخصصی از درس عربی,گزارش تخصصی معلمان درس عربی,گزارش تخصصی معلم عربی,گزارش تخصصی درس عربی,نمونه گزارش تخصصی عربی,گزارش تخصصی دبیر عربی با موضوع,گزارش تخصصی شغل معلم عربی,گزارش تخصصی درس عربی دهم,گزارش تخصصی عربی متوسطه,گزارش تخصصی گزارش تخصصی دبیر عربی,دانلود رایگان گزارش تخصصی عربی,گزارش تخصصی درس عربی متوسطه دوم,گزارش تخصصی درس عربی متوسطه اول,گزارش تخصصی درس عربی هشتم,گزارش تخصصی عربی هفتم,گزارش تخصصی عربی رایگان,گزارش درس عربی,گزارش تخصصی درس عربی راهنمایی,نمونه گزارش تخصصی دبیر عربی,نمونه گزارش تخصصی درس عربی,دانلود گزارش تخصصی ارزشیابی عربی,دانلود گزارش تخصصی درس عربی,,
ارسال توسط ali ahamadi
  تعداد صفحات: 10     کد محصول :6866      حجم فایل:21,85 KB      نوع فایل :rar 



گزارش تخصصی اهمیت رسیدگی و پرداختن به خوشنویسی در مدارس

دانلود گزارش تخصصی اهمیت رسیدگی و پراختن به خوش نویسی در مدارس
چکیده:
هنر خوشنویسی در ایران سابقه طولانی دارد و به دوران حکومت ایلخانیان برمی‌گردد، اما توجه و اهمیت به آموزش آن در کشور ما بیشتر به مدارس و علاقه‌مندان آن محدود می‌شود. علاقه‌مندان به این هنر زیبا معمولا با مراجعه به انجمن خوشنویسان ایران می‌توانند مراحل مختلف آموزش خوشنویسی را طی کنند. انجمن خوشنویسان ایران پرسابقه‌ترین و یکی از مهم‌ترین محافل هنری غیردولتی در ایران است که طی بیش از ۶۰ سال به تربیت خوشنویسان و هنرمندان ایرانی پرداخته است.
این انجمن از سال ۱۳۲۹ با همت استادان خوشنویسی کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و هنر وقت تاسیس و راه‌اندازی شد و کلاس‌های آزاد خوشنویسی را در کشور بنا نهاد. اما آموزش خوشنویسی در مدارس ایران اصولا تاریخچه پرفراز و نشیبی دارد. هر چقدر اهمیت به هنر در مکتبخانه‌ها و مدارس قدیمی مورد توجه و حتی در این‌خصوص سختگیری می‌شد، اما در سال‌های اخیر توجه به این هنر معمولا سلیقه‌ای است، تا جایی که چندی پیش اعلام شد ۸۰ درصد از دانش‌آموزان ایران بدخط هستند که این امر ضرورت آموزش هنر خوشنویسی در کشور را چند برابر می‌کند.

مقدمه:
به اعتقاد کارشناسان، اشکال در آموزش رسم‌الخط و الفبای فارسی در مدارس و آشنا نکردن دانش‌آموزان با شیوه صحیح نوشتن حروف و کلمات یا همان زیبا‌نویسی باعث شده است، بسیاری بد خط شوند و این بدخطی را تا پایان عمر داشته باشند. کارشناسان معتقدند به‌منظور رفع مشکل بد‌خطی دانش‌آموزان باید برای معلمان کلاس اول یک دوره کلاس خوشنویسی حرفه‌ای گذاشته شود تا بتوانند همراه با آموزش حروف الفبا، زیبا‌نویسی را نیز به دانش‌آموزان آموزش دهند. بر این اساس اگر اولیای مدرسه‌ای نسبت به آموزش خوشنویسی به دانش‌آموزان علاقه و همت داشته باشند به تبع دانش‌آموزان آن مدرسه نسبت به این هنر توجه نشان خواهند داد و اگر در مدرسه‌ای به‌جای کلاس هنر و خوشنویسی، ریاضی و سایر درس‌ها آموزش داده شود، امیدی به پرورش این هنر ایرانی نخواهد بود.

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی اهمیت رسیدگی و پراختن به خوش نویسی در مدارس

 

دانلود گزارش تخصصی اهمیت رسیدگی و پراختن به خوش نویسی در مدارس





تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصي درس هنر,گزارش تخصصی درس فرهنگ و هنر,دانلود گزارش تخصصی دبیران هنر, دانلود گزارش تخصصی درس هنر, دانلود گزارش تخصصی هنر, درسی فایل هنر, درسی فایل گزارش هنر, مقالات و گزارش تخصصی هنر, نمونه گزارش تخصصی دبیران هنر, نمونه گزارش تخصصی نقاشی, گزارش تخصصی درس هنر, گزارش تخصصی هنر دوستان, گزرش تخصصی هنر آموز هنر,گزارش تخصصی درس هنر,گزارش تخصصی دبیر و معلم هنر,گزارش تخصصی معلمان هنر,گزارش تخصصی درس فرهنگ و هنر,گزارش تخصصی درس خوشنویسی,گزارش تخصصی هنر,ارزشیابی درس هنر,دانلود رایگان گزارش تخصصی هنر,گزارش تخصصی دبیر هنر,"گزارش تخصصی دبیر هنر",گزارش تخصصی معلمان و دبیران هنر و خوشنویسی,دانلود گزارش تخصصی دبیر هنر,گزارش تخصصی معلم هنر,گزارش تخصصی درس هنر راهنمایی,گزارش تخصصی درس هنر ابتدایی,گزارش تخصصی اموزگار هنر,نمونه گزارش تخصصی هنر,دانلود نمونه گزارش تخصصی هنر,گزارش تخصصی معلم خوشنویسی,گزارش تخصصی دبیر هنر راهنمایی و ابتدایی,,
ارسال توسط ali ahamadi
تعداد صفحات: 16     کد محصول :6865      حجم فایل:29,58 KB      نوع فایل :rar 



دانلود گزارش تخصصی معرفی رشته ی مهندسی عمران و درآمد زایی آن در اینده

دانلود گزارش تخصصی معرفی رشته ی مهندسی عمران و درامد زایی آن در اینده شغلی

چکیده:
مجموعه مهندسی عمران یا رشته عمران یکی از رشته های پر اهمیت و جذاب در مجموعه رشته های آزمون سراسری است که داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی می تواند آن را انتخاب کند. پیشرفت سریع جوامع و نیازهای روز افزون آنها به انجام طرحهای مختلف عمرانی از یک طرف و رشد و توسعه علوم مختلف از طرف دیگر، ایجاب می نماید تا با یک برنامه ریزی صحیح و همه جانبه و پرورش استعدادهای جوان و نیز استفاده بهینه از ابزار و امکانات موجود در جامعه ، گامی بلند در جهت ترقی و تعالی جامعه برداشته شود. بدین منظور در آزمون سراسری، مجموعه این رشته در مقاطع کارشناسی وکاردانی، ارائه می گردد.

مقدمه:
تاریخچه ی مهندسی عمران مهندسی عمران به اصطلاح Civil engineering به قرن هجدهم باز می‌گردد. مجموعه مهندسی عمران یا رشته عمران یکی از رشته-های پر اهمیت و جذاب در مجموعه رشته¬های آزمون سراسری است که داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی می¬تواند آن را انتخاب کند. پیشرفت سریع جوامع و نیازهای روز افزون آنها به انجام طرحهای مختلف عمرانی از یک طرف و رشد و توسعه علوم مختلف از طرف دیگر، ایجاب می¬نماید تا با یک برنامه ریزی صحیح و همه جانبه و پرورش استعدادهای جوان و نیز استفاده بهینه از ابزار و امکانات موجود در جامعه ، گامی بلند در جهت ترقی و تعالی جامعه برداشته شود.

 

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی معرفی رشته ی مهندسی عمران و درامد زایی آن در اینده شغلی





تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1396برچسب:گزارش تخصصی عمران, آینده شغلی گزارش تخصصی ، گزارش تخصصی بازارکار، درآمد رشته عمران, تحقیق رشته عمران, درسی فایل, نمونه گزارش تخصصی دبیران عمران, نمونه گزارش تخصصی عمران, وضعیت نیاز کشور به این رشته در حال حاضر, پیش‌بینی وضعیت آینده رشته عمران در ایران گزارش تخصصی, کارورزی عمران, گرارش تخصصی, گزارش تخصصی آینده شغلی مهندس عمران, گزارش تخصصی آینده شغلی مهندسی عمران در ایران, گزارش تخصصی آینده شغلی مهندسی عمران نقشه برداری گزارش تخصصی, گزارش تخصصی امروزه مهندسی عمران به چه می‌پردازد؟, گزارش تخصصی اینده ی شغلی رشته ی مهندسی عمران گزارش تخصصی, گزارش تخصصی برتر ابتدایی و راهنمایی و متوسطه, گزارش تخصصی جدید, گزارش تخصصی دبیر عمران, گزارش تخصصی ذدبیرستان, گزارش تخصصی رشته عمران, گزارش تخصصی عمران, گزارش تخصصی معلم, گزارش تخصصی مهندسی عمران,گزارش تخصصی هنرستان,گزارش تخصصی هنرستان رایگان,گزارش تخصصی معلمان هنرستان,گزارش تخصصی مدیر هنرستان,گزارش تخصصی معاون فنی هنرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی هنرستان,گزارش تخصصی معلمان هنرستان رایگان,گزارش تخصصی مدیر هنرستان کاردانش,گزارش تخصصی مدیران هنرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi

 

   تعداد صفحات: 13     کد محصول :6863      حجم فایل:24,02 KB      نوع فایل :rar 



گزارش تخصصی یادگیری رشته ی خیاطی و تاثیر آن در آینده شغلی

دانلود گزارش تخصصی یادگیری رشته ی خیاطی و تاثیر آن در آینده شغلی
چکیده:
خیاطی هنری که با از سرگذراندن تغییرات بسیار از دوره دست‌دوزی به امروز که بهترین و پیشرفته‌ترین ابزار در اختیار شاغلین این عرصه است، طی سال‌ها توانسته چرخ‌های زندگی‌های بسیاری را با حرکت سوزن‌ها بر روی پارچه‌های رنگارنگ بچرخاند و علاوه بر اشتغال تعدادی در این حرفه، آثار بی‌نظیری را نیز برجای گذارد.
خیاطی به عنوان یکی از مشاغل هنری، پیشه بسیاری از افراد به خصوص بانوان، در تمام دوره‌ها مورد توجه و استفاده بوده است که امروزه با بهره‌مندی از تکنولوژی روز، ابزار جدید و آموزش‌های مناسب به عنوان یکی از رشته‌های تخصصی در مراکز آموزشی مختلف از هنرستان‌های کار و دانش گرفته تا مراکز آموزش عالی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای به علاقه‌مندان در دوره‌های سنی مختلف تدریس می‌شود.

مقدمه:
اگر به پارچه و مد و لباس علاقه زیادی داشته و فرد منظم و دقیقی هستید، این شغل مناسب شماست.
خیاطی هنر و حرفه دوخت انواع لباس، پرده و … است. خیاط فردی است که بر اساس سفارشات مشتریان به دوخت انواع لباس، پرده و … می پردازد. برخی از خیاط ها به صورت فردی و برخی در کارگاه های خیاطی یا شرکت های تولید لباس، همراه گروهی از خیاط ها کار می کنند.
هنر خیاطی در بسیاری موارد با هنرهای دیگر مانند بافتنی، رودوزی، تکه دوزی، قلاب بافی، سنگ دوزی، مروارید دوزی و … در ارتباط است و خیاط در دوخت سفارشات خود از آنها استفاده می کند.
خیاط باید انواع پارچه را شناخته و در دوخت ودوز مهارت داشته باشد. همچنین داشتن خلاقیت و مهارت در طراحی برای این شغل لازم است.

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی یادگیری رشته ی خیاطی و تاثیر آن در آینده شغلی

دانلود گزارش تخصصی یادگیری رشته ی خیاطی و تاثیر آن در آینده شغلی





تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1396برچسب:دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی با موضوع درس خیاطی, دانلود گزارش تخصصی خیاطی, دانلود گزارش تخصصی دبیران فنی, دانلود گزارش تخصصی معلمان, دانلود گزارش تخصصی کارآموز رشته خیاطی, نمونه گزارش تخصصی, نمونه گزارش تخصصی کاردانش با موضوع خیاطی, گزارش تخصصی جدید, گزارش تخصصی فنی و حرفه ای, گزارش تخصصی کاردانش,گزارش تخصصی هنرستان,گزارش تخصصی هنرستان رایگان,گزارش تخصصی معلمان هنرستان,گزارش تخصصی مدیر هنرستان,گزارش تخصصی معاون فنی هنرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی هنرستان,گزارش تخصصی معلمان هنرستان رایگان,گزارش تخصصی مدیر هنرستان کاردانش,گزارش تخصصی مدیران هنرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس ابتدایی ,گزارش تخصصی یادگیری رشته ی خیاطی و تاثیر آن در آینده شغلی , دانلود گزارش تخصصی با موضوع درس خیاطی , دانلود گزارش تخصصی خیاطی , دانلود گزارش تخصصی دبیران فنی , دانلود گزارش تخصصی معلمان ,دانلود گزارش تخصصی کارآموز رشته خیاطی , نمونه گزارش تخصصی , نمونه گزارش تخصصی کاردانش با موضوع خیاطی, گزارش تخصصی جدید , گزارش تخصصی فنی و حرفه ای , گزارش تخصصی کاردانش , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , گزارش تخصصی رایگان , گزارش تخصصی ورد , گزارش تخصصی ورد رایگان , دانلود گزارش تخصصی ورد ,گزارش تخصصی Word , گزارش تخصصی بصورت ورد , نمونه گزارش تخصصی ورد , گزارش تخصصی درقالب ورد , گزارش تخصصی فایل ورد , نمونه گزارش تخصصی بصورت ورد , گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی ورد , دانلود گزارش تخصصی Word , دانلود گزارش تخصصی به صورت ورد , دانلود گزارش تخصصی در قالب ورد , دانلود فایل ورد گزارش تخصصی ,گزارش تخصصی در قالب Word , گزارش تخصصی با فرمت Word , گزارش تخصصی کامل بصورت Word , گزارش تخصصی کامل و آماده بصورت ورد , گزارش تخصصی در قالب ورد ,,
ارسال توسط ali ahamadi

 

  تعداد صفحات: 17     کد محصول :6860      حجم فایل:33,88 KB      نوع فایل :rar 



گزارش تخصصی راهکارهایی برای انتخاب رشته ی صحیح و درست توسط دانش اموزان به کمک مشاوره تحصیلی

...........

دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای انتخاب رشته ی صحیح و درست توسط دانش اموزان به کمک مشاوره تحصیلی

چکیده:
انتخاب رشته دوران متوسطه،یکی از انتخاب های مهم و اثرگذار در زندگی است.انتخابی که جهت بسیاری از اتفاقات و فعالیت های زندگی دانش آموزان را تعیین می کند.در این گزارش تخصصی،روشی منطقی و با بهره گیری از علوم مشاوره و روانشناسی تحصیلی و شغلی،برای این کار،معرفی شده است.بنده پس از معرفی عوامل مؤثر بر انتخاب رشته تحصیلی،روشی آسان و منطقی را برای جمع بندی تصمیم گیری در این زمینه معرفی می کنم.
با مطالعه و به کارگیری موارد این کتابچه،به همره تحقیق و جمع آوری اطلاعات و مشورت،حتماً انتخاب رشته ای هماهنگ با شخصیت،منطقی،صحیح و پرثمر خواهید داشت….

مقدمه:
هر کس در زندگی بارها دست به انتخاب می‌زند. چرا که انتخاب یکی از مهمترین فعالیت‌های انسان است. انسان با انتخاب‌های خود مسیر زندگی‌اش را تعیین می‌کند انسان آزاد آفریده شده است و به او این اختیار داده شده است که در بسیاری از موارد آنچه را که مناسب می‌داند، برگزیند.به طور مثال کودک یا نوجوان از میان همه دانش ‌آموزان یا اطرافیان خود تنها عده‌ای را به عنوان دوست خود انتخاب می‌کند. او برای این انتخاب دلایل و ملاک‌های مختلفی دارد. برخی وقتی راه یا چیزی را انتخاب کردند از کار خود راضی هستند و دیگران به دلایل مختلف انتخاب خود را نادرست می‌دانند. موارد دیگری هم وجود دارند که در آنها دست به انتخاب می‌زنیم. انتخاب شغل ، انتخاب همسر ، انتخاب تیم ورزشی و … از دسته اند.
همیشه این سوال برای اغلب دانش آموزان کلاس اول دبیرستان پیش می آید که رشته تجربی را انتخاب کنند یا ریاضی؟ در رشته انسانی در چه رشته هایی موفق تر هستند.

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای انتخاب رشته ی صحیح و درست توسط دانش اموزان به کمک مشاوره تحصیلی





ارسال توسط ali ahamadi
  تعداد صفحات: 12     کد محصول :6858      حجم فایل:23,32 KB      نوع فایل :rar 



دانلود گزارش تخصصی اهمیت و تاثیر یادگیری درس شطرنج بر یادگیری دروس توسط دانش اموزان
چکیده:
این گزارش بر اساس مطالعات روانشناسی و آموزشی، تاثیرات شطرنج بر دانش آموزان را بررسی کرده و در نهایت نشان می دهد که شطرنج، هوش intelligent quotient و توانایی حل مساله را افزایش داده و تصمیم گیری مستقل و سریع در موقعیتهای دشوار را آموزش می دهد. همچنین مهارت های خواندن، حافظه، زبان و ریاضیات را تقویت کرده تفکر منتقد و خلاق را تغذیه می کند. شطرنج تمرینی برای تصمیم گیری سریع و دقیق در تنگی وقت فراهم می آورد و می تواند از این طریق نتایج دانش آموزان در امتحانات مدرسه را بهبود بخشد.

شطرنج نحوه تفکر منطقی و کارآمد را آموزش می دهد و انتخاب بهترین گزینه از میان گزینه های موجود را نشان داده و اهمیت برنامه انعطاف پذیر، تمرکز و نتیجه انتخاب و تصمیم گیری را به نمایش می گذارد. همچنین دختران و پسران را صرف نظر از قابلیتهای طبیعی یا سابقه اجتماعی-اقتصادی آنها تحت پوشش می گیرد.

مقدمه:
بازی شطرنج امتیازات زیادی را در زندگی پیش روی قرار می دهد. برای هر کاری ابتدا آن را از تمام زوایا مورد بررسی قرار داده و سپس به خوبی به آن فکر و برنامه ریزی می کنیم و تاکتیک مورد نظر را پیاده خواهیم کرد و بعد موفقیت یا عدم موفقیت را در این کار مورد ارزیابی قرار می دهیم. بازی شطرنج هم به همین صورت است با بررسی و طراحی بازی البته با کمی درست اندیشیدن می توان به موفقیت رسید. به همین شکل در مقابل مشکلات زندگی هم کاربرد داشته و با فکری باز به همراه بازنگری مجدد کارها می توانیم با مشکلات تا حد امکان مبارزه کنیم و راه درست را برای حل مشکلات برگزینیم.
– آیا این علم پیشرفتی در زندگی شما بوجود آورد؟
دید من را در رابطه با کار به نوعی باز کرد و باعث پیشرفت در امورزندگی من شد.

 

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی اهمیت و تاثیر یادگیری درس شطرنج بر یادگیری دروس توسط دانش اموزان

دانلود گزارش تخصصی اهمیت و تاثیر یادگیری درس شطرنج بر یادگیری دروس توسط دانش اموزان





تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی ورزشی,گزارش تخصصی ورزش,گزارش تخصصی ورزش ابتدایی,گزارش تخصصی ورزش صبحگاهی,گزارش تخصصی معلمان ورزش,گزارش تخصصی معلم ورزش,گزارش تخصصی زنگ ورزش,نمونه گزارش تخصصی معلمان ورزش,گزارش تخصصی معلمان ورزش رایگان,گزارش تخصصی معلم ورزش ابتدایی,گزارش تخصصی معلم ورزش رایگان,گزارش تخصصی Doc,گزارش تخصصی Docx,نمونه گزارش تخصصی Doc,تحقیق گزارش تخصصی Docx,گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی Doc,گزارش تخصصی رایگان,گزارش تخصصی رایگان ورد,دانلود گزارش تخصصی رایگان,نمونه گزارش تخصصی رایگان, مقطع ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی معلمان رایگان,سایت گزارش تخصصی رایگان,دانلود نمونه گزارش تخصصی رایگان,دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان,دانلود رایگان مقالات گزارش تخصصی,دانلود رایگان گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی,دانلود رایگان گزارش تخصصی ابتدایی,دبیران فایل,دبیر فایل,فایل دبیران,فایل دبیر,معلم فایل, فایل معلمان,مرجع فایل های فرهنگیان,فروشگاه فایل های معلمان,
ارسال توسط ali ahamadi
  تعداد صفحات: 12     کد محصول :6858      حجم فایل:23,32 KB      نوع فایل :rar 



دانلود گزارش تخصصی اهمیت و تاثیر یادگیری درس شطرنج بر یادگیری دروس توسط دانش اموزان
چکیده:
این گزارش بر اساس مطالعات روانشناسی و آموزشی، تاثیرات شطرنج بر دانش آموزان را بررسی کرده و در نهایت نشان می دهد که شطرنج، هوش intelligent quotient و توانایی حل مساله را افزایش داده و تصمیم گیری مستقل و سریع در موقعیتهای دشوار را آموزش می دهد. همچنین مهارت های خواندن، حافظه، زبان و ریاضیات را تقویت کرده تفکر منتقد و خلاق را تغذیه می کند. شطرنج تمرینی برای تصمیم گیری سریع و دقیق در تنگی وقت فراهم می آورد و می تواند از این طریق نتایج دانش آموزان در امتحانات مدرسه را بهبود بخشد.

شطرنج نحوه تفکر منطقی و کارآمد را آموزش می دهد و انتخاب بهترین گزینه از میان گزینه های موجود را نشان داده و اهمیت برنامه انعطاف پذیر، تمرکز و نتیجه انتخاب و تصمیم گیری را به نمایش می گذارد. همچنین دختران و پسران را صرف نظر از قابلیتهای طبیعی یا سابقه اجتماعی-اقتصادی آنها تحت پوشش می گیرد.

مقدمه:
بازی شطرنج امتیازات زیادی را در زندگی پیش روی قرار می دهد. برای هر کاری ابتدا آن را از تمام زوایا مورد بررسی قرار داده و سپس به خوبی به آن فکر و برنامه ریزی می کنیم و تاکتیک مورد نظر را پیاده خواهیم کرد و بعد موفقیت یا عدم موفقیت را در این کار مورد ارزیابی قرار می دهیم. بازی شطرنج هم به همین صورت است با بررسی و طراحی بازی البته با کمی درست اندیشیدن می توان به موفقیت رسید. به همین شکل در مقابل مشکلات زندگی هم کاربرد داشته و با فکری باز به همراه بازنگری مجدد کارها می توانیم با مشکلات تا حد امکان مبارزه کنیم و راه درست را برای حل مشکلات برگزینیم.
– آیا این علم پیشرفتی در زندگی شما بوجود آورد؟
دید من را در رابطه با کار به نوعی باز کرد و باعث پیشرفت در امورزندگی من شد.

 

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی اهمیت و تاثیر یادگیری درس شطرنج بر یادگیری دروس توسط دانش اموزان

دانلود گزارش تخصصی اهمیت و تاثیر یادگیری درس شطرنج بر یادگیری دروس توسط دانش اموزان





تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی ورزشی,گزارش تخصصی ورزش,گزارش تخصصی ورزش ابتدایی,گزارش تخصصی ورزش صبحگاهی,گزارش تخصصی معلمان ورزش,گزارش تخصصی معلم ورزش,گزارش تخصصی زنگ ورزش,نمونه گزارش تخصصی معلمان ورزش,گزارش تخصصی معلمان ورزش رایگان,گزارش تخصصی معلم ورزش ابتدایی,گزارش تخصصی معلم ورزش رایگان,گزارش تخصصی Doc,گزارش تخصصی Docx,نمونه گزارش تخصصی Doc,تحقیق گزارش تخصصی Docx,گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی Doc,گزارش تخصصی رایگان,گزارش تخصصی رایگان ورد,دانلود گزارش تخصصی رایگان,نمونه گزارش تخصصی رایگان, مقطع ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی معلمان رایگان,سایت گزارش تخصصی رایگان,دانلود نمونه گزارش تخصصی رایگان,دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان,دانلود رایگان مقالات گزارش تخصصی,دانلود رایگان گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی,دانلود رایگان گزارش تخصصی ابتدایی,دبیران فایل,دبیر فایل,فایل دبیران,فایل دبیر,معلم فایل, فایل معلمان,مرجع فایل های فرهنگیان,فروشگاه فایل های معلمان,
ارسال توسط ali ahamadi
  تعداد صفحات: 14     کد محصول :6856      حجم فایل:23,27 KB      نوع فایل :rar 



گزارش تخصصی جایگاه و اهمیت درس تربیت بدنی در مدارس و چالشهای مربوط به این درس

دانلود گزارش تخصصی جایگاه و اهمیت درس تربیت بدنی در مدارس و چالشهای مربوط به این درس
چکیده
در گزارش حاضر به بررسی و مشکلات درس تربیت بدنی ورسیدن به علل و عواملی که مانع پیشرفت در درس یعنی مشخص نمودن پارامترهای منفی خود به تنهایی شاید عامل پیشرفت نمی باشد اما زمانی این علل منفی مشخص شود مسولان می توانند نکات مثبت این رشته را تقویت و نکات منفی را ضعیف نمایند.البته با مشخص نمودن فرضیه ها و پرسش هایکه خود هر کدام می تواند یک خشت برای ساختن یک بنا باشد در جهت یک جامعه ورزشی سرآمد در میان کشورهای جهان نمونه و الگو باشد در غیر این صورت مثل گذشتگان باید در جا زد. در بیان فرضیه سازی علل و عواملی که موجب مشکلات و نارسایی های در درس تربیت بدنی ایجاد می نمود عبارتند از برنامه ریزی های مسولین و عدم آگاهی معلمان تربیت بدنی و همچنین عدم آگاهی خانواده ها ویا به طور غیر مستقیم صدا و سیما و حتی وضعیت معیشتی معلمان عزیز درس تربیت بدنی که با تمام وجود از جان خود مایه می گذارند می توان ذکر نمود. امید است که با جمع آوری این تحقیق بتوان مشکلی از مشکلات جامعه و به ویژه آموزش و پرورش گشوده شود.

مقدمه
سلامتی جسمی انسان یکی از دغدغه های همیشگی در طول تاریخ تاکنون بوده است زیرا روح و روان در معیت جسم همیشه به تکامل و شکوفایی می رسند همچنان که می دانیم فکر سالم در بدن سالم باید جستجو کرد. بنابراین با برنامه ریزی هایی که در وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است و اختصاص ساعاتی برای دانش آموزان به عنوان ساعت تربیت بدنی و یا بهتر بگویم ساعت ورزش خود می تواند یک انگیزه ای باشد تا هم جسم و روح را تقویت نمود و هم دانش آموزان سر حال بتوانند برای درس های دیگر با آمادگی کامل حاضر شوند. حال برای جامعه ای که بخواهد سالم بماند باید از پایین جامعه شروع کرد یعنی مدارس سطح شهر و روستاهای دور و نزدیک. شرط سلامتی جامعه مدیون ورزش و تحرک افراد جامعه به خصوص دانش اموزان که آینده سازان این مرز و بوم هستند و آن یکی شناسایی موانع و مشکلات و نارسایی های موجود در مدارس و آموزشگاه های سطح شهر و روستا و دوم تقویت نقاط مثبت دانش اموزان که ما سعی بر این داریم که در این تحقیق نقاط ضعف و مشکلات را بشناسیم تا در رفع آن نارسایی ها، مسولین و عوامل اجرایی بهتر بتوانند برنامه ریزی بنمایند.چرا که اصلاح ساختار جامعه با همکاری عموم و اقشار جامعه عملی خواهد شد.

 

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی جایگاه و اهمیت درس تربیت بدنی در مدارس و چالشهای مربوط به این درس

 

دانلود گزارش تخصصی جایگاه و اهمیت درس تربیت بدنی در مدارس و چالشهای مربوط به این درس





تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصي تربيت بدني,گزارش تخصصی درس تربیت بدنی,گزارش تخصصی رشته تربیت بدنی,گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی,گزارش تخصصی دبیران تربیت بدنی,گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی,گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی,گزارش تخصصی شغلی تربیت بدنی,نمونه گزارش تخصصی تربیت بدنی,گزارش کار تخصصی تربیت بدنی,گزارش تخصصی درس تربیت بدنی رایگان,نمونه گزارش تخصصی درس تربیت بدنی,گزارش کار تخصصی درس تربیت بدنی,گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی رایگان,دانلود گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی,نمونه گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی,نمونه گزارش تخصصی تربیت بدنی ابتدایی,گزارش تخصصی Doc,گزارش تخصصی Docx,نمونه گزارش تخصصی Doc,تحقیق گزارش تخصصی Docx,گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی Doc,گزارش تخصصی رایگان,گزارش تخصصی رایگان ورد,دانلود گزارش تخصصی رایگان,نمونه گزارش تخصصی رایگان, مقطع ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی معلمان رایگان,سایت گزارش تخصصی رایگان,دانلود نمونه گزارش تخصصی رایگان,دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان,دانلود رایگان مقالات گزارش تخصصی,دانلود رایگان گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی,دانلود رایگان گزارش تخصصی ابتدایی,دبیران فایل,دبیر فایل,فایل دبیران,فایل دبیر,معلم فایل, فایل معلمان,مرجع فایل های فرهنگیان,فروشگاه فایل های معلمان,
ارسال توسط ali ahamadi
 تعداد صفحات: 14     کد محصول :6854      حجم فایل:39,81 KB      نوع فایل :rar 



گزارش تخصصی تاثیر و اهمیت گرامر در اموزش و یادگیری زبان انگلیسی

.......

دانلود گزارش تخصصی تاثیر و اهمیت گرامر در اموزش و یادگیری زبان انگلیسی
چکیده:
تا زمانی‌که درکتان از مفاهیم گرامری صحیح و عمیق نباشد، نمی توانید جملات انگلیسی را به صورت منطقی بیان کنید. بیشتر زبان آموزان یادگیری گرامر را سخت و کسل کننده می دانند. با این حال با نگرش و تکنیک صحیح، می‌توان روش‌های جدیدی را برای آموزش و فهم مفاهیم گرامری یافت. می‌توانید گرامر را به عنوان یک موضوع کسل کننده ای که باید با آن کنار بیایید، یاد بگیرید، یا فرآیندی برای یادگیری مداوم که آن را همه روزه از طریق سخنرانی، نوشتن و صحبت کردن تمرین می کنید.
در روش‌های آموزش زبان انگلیسی مرسوم، معمولاً گرامر در اولویت قرار می‌گیرد. یعنی آن تأکیدی نیز که بر لغت می‌شود برای این است که بتوان دستورات گرامری را در چارچوب آن لغات توضیح داد. ولی به‌راستی کدام‌یک از این دو مهم‌تر است و بایستی در اولویت قرار بگیرد؟ گرامر زبان انگلیسی یا لغت؟

مقدمه:
به منظور بدست آوردن سلاست و روانی در زبان انگلیسی برای دانش آموزان ، مطالعه گرامر میتواند به طور چشمگیری پیشرفت آنها را کند سازد. مطالعه گرامر مقدماتی، یک ضرورت است اما تمرکز روی آن اجازه نمیدهد بتوانید در یک بازه زمانی قابل قبول به طور روان به انگلیسی صحبت کنید. گرامر مؤثرترین عامل بهبود برقراری ارتباط و مهارت های نوشتاری است، اما این موضوع فقط مربوط به کسانی است که دارای مقدماتی ای قوی در انگلیسی هستند.

 

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی تاثیر و اهمیت گرامر در اموزش و یادگیری زبان انگلیسی

دانلود گزارش تخصصی تاثیر و اهمیت گرامر در اموزش و یادگیری زبان انگلیسی





تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی زبان انگلیسی متوسطه اول,گزارش تخصصی زبان متوسطه اول,گزارش تخصصی زبان انگلیسی رایگان,گزارش تخصصی زبان انگلیسی,گزارش تخصصی زبان انگلیسی دبیرستان,گزارش تخصصی زبان انگلیسی پایه هفتم,گزارش تخصصی درس زبان انگلیسی,گزارش تخصصی تدریس زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی,گزارش تخصصی آموزش زبان انگلیسی,گزارش تخصصی درس زبان انگلیسی دبیرستان,گزارش تخصصی درس زبان انگلیسی متوسطه دوم,گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی متوسطه اول,گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی رایگان,نمونه گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی,گزارش تخصصی Doc,گزارش تخصصی Docx,نمونه گزارش تخصصی Doc,تحقیق گزارش تخصصی Docx,گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی Doc,گزارش تخصصی رایگان,گزارش تخصصی رایگان ورد,دانلود گزارش تخصصی رایگان,نمونه گزارش تخصصی رایگان, مقطع ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی معلمان رایگان,سایت گزارش تخصصی رایگان,دانلود نمونه گزارش تخصصی رایگان,دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان,دانلود رایگان مقالات گزارش تخصصی,دانلود رایگان گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی,دانلود رایگان گزارش تخصصی ابتدایی,دبیران فایل,دبیر فایل,فایل دبیران,فایل دبیر,معلم فایل, فایل معلمان,مرجع فایل های فرهنگیان,فروشگاه فایل های معلمان,
ارسال توسط ali ahamadi
 تعداد صفحات: 18     کد محصول :6852      حجم فایل:59,22 KB      نوع فایل :ms-word 



گزارش تخصصی انجام آزمایش های علوم و اهمیت انجام فعالیت‌های عملی در آموزش علوم

دانلود گزارش تخصصی انجام آزمایشهای علوم واهمیت انجام فعالیت‌های عملی در آموزش علوم

چکیده:
در این گزارش قصد دارم با استفاده از آزمایشات علوم دانش آموزانم را به این درس علاقه کردم علوم تجربی و نیز جایگاه مهم در استفاده بهینه از آزمایشگاه و امکانات موجود در مدارس بپردازم.
هر چند در انجام آزمایش و آموزش اثر بخش علوم تجربی در مدارس، مشکلات و موانع متعددی وجود دارند؛ اما باید توجه کرد که در چند دهه اخیر، هیچیک از موضوع‌های درسی در سطح جهان، به اندازه علوم تجربی دچار تغییر و تحول نشده است. گر چه محتوای درس علوم تجربی، خود به خود به دلیل پیشرفت فزاینده‌ی علم و دانش بشری روز به روز جدیدتر می‌شود. ولی این تغییر تنها از جنبه محتوای آموزشی علوم را در بر نمی‌گیرد. این نکته مورد قبول است که دانش آموزان در آینده در شرایط متفاوت باش رابط کنونی زندگی خواهند کرد. و با مسائل کاملاً جدیدی رو به رو خواهند شد. بسیاری از مسائلی که در آینده با آن‌ها مواجه خواهند شد. هم اکنون یا اصلاً وجود ندارند و یا آن قدر به نظر ما مهم نمی‌آیند که قابل طرح در برنامه درسی باشند.

مقدمه
تغییر رویکردهای آموزشی و علاقمند کردن دانش آموزان و نوآوری در روش‌های آزمایشی و ارائه‌ی محتوا با روش‌های اثر بخش، از حیاتی‌ترین برنامه‌های من در توسعه و پیشرفت علوم تجربی پایه هشتم محسوب می‌شود. بسیاری از معلمان معتقدند که اگر بخشی از زمان کلاس درس را به انجام فعالیت‌های عملی اختصاص دهند، در این صورت نمی‌توانند کتاب را در مدت زمان مقرر شده به پایان برسانند. در برنامه درسی مدارس، انجام فعالیت‌های عملی بخشی از برنامه درسی بوده و زمان لازم برای انجام این گونه فعالیت‌ها در برنامه درسی در نظر گرفته شده است و با یک برنامه ریزی دقیق و منظم می‌توان از وقت کلاس به نحو شایسته ای هم برای آموزش مفاهیم و هم برای انجام فعالیت‌های عملی استفاده کرد. از آنجایی که در برنامه درسی آموزش علوم، حدود ۲۰ درصد نمره پایانی هر درسی به فعالیت‌های عملی اختصاص دارد، بنابراین منطقی خواهد بود که ۲۰ درصد کل زمان کلاس در یک سال تحصیلی به انجام فعالیت‌های عملی اختصاص داده شود. همچنین باید دقت کرد که معلمان در چارچوب برنامه درسی فعالیت نمایند. معمولاً معلمانی که به انجام فعالیت‌های عملی مبادرت نمی‌ورزند، تلاش می‌کنند تا به ارائه مطالب و مفاهیمی فراتر از موضوع‌های مورد بحث برنامه درسی بپردازند. این عمل نه تنها موجب اتلاف وقت کلاس درس می‌شود، بلکه در صورت ارائه مفاهیمی سخت و خارج از کتاب درسی، موجبات منفعل شدن دانش آموزان را فراهم می‌سازد.

 

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی انجام آزمایشهای علوم واهمیت انجام فعالیت‌های عملی در آموزش علوم





تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی آزمایشگاه علوم,گزارش تخصصی علوم تجربی,گزارش تخصصی علوم تجربی راهنمایی,گزارش تخصصی معلمان علوم تجربی,گزارش تخصصی معلمان علوم تجربی راهنمایی,گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی,گزارش تخصصی درس علوم تجربی ششم,گزارش تخصصی علوم اجتماعی,گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی,گزارش تخصصی معلمان علوم اجتماعی,گزارش تخصصی علوم چهارم ابتدایی,گزارش تخصصی علوم پایه چهارم ابتدایی,گزارش تخصصی علوم,گزارش تخصصی علوم ابتدایی,گزارش تخصصی علوم سوم ابتدایی,گزارش تخصصی علوم پایه ششم,گزارش تخصصی علوم پایه سوم ابتدایی,گزارش تخصصی علوم ششم,گزارش تخصصی علوم دوم ابتدایی,گزارش تخصصی علوم اول ابتدایی,گزارش تخصصی درس علوم ابتدایی,گزارش تخصصی علوم ششم ابتدایی,گزارش تخصصی درس علوم اول ابتدایی,گزارش تخصصی علوم سوم ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی علوم پایه سوم ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی Doc,گزارش تخصصی Docx,نمونه گزارش تخصصی Doc,تحقیق گزارش تخصصی Docx,گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی Doc,گزارش تخصصی رایگان,گزارش تخصصی رایگان ورد,دانلود گزارش تخصصی رایگان,نمونه گزارش تخصصی رایگان, مقطع ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی معلمان رایگان,سایت گزارش تخصصی رایگان,دانلود نمونه گزارش تخصصی رایگان,دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان,دانلود رایگان مقالات گزارش تخصصی,دانلود رایگان گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی,دانلود رایگان گزارش تخصصی ابتدایی,دبیران فایل,دبیر فایل,فایل دبیران,فایل دبیر,معلم فایل, فایل معلمان,مرجع فایل های فرهنگیان,فروشگاه فایل های معلمان,
ارسال توسط ali ahamadi

   تعداد صفحات: 12     کد محصول :6848      حجم فایل:29,46 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی اهمیت یادگیری علم زیست شناسی و کاربرد زیست نوین

وووووو

دانلود گزارش تخصصی ارائه راهکارهایی برای یادگیری بهتر درس زیست

چکیده:
بنده نوعی با مشکل عدم انگیزه در بین دانش آموزان در قبال یادگیری درس شیرین و پر از عجایب درس زیست شناسی مواجه شده بودم و در بسیاری موارد بی توجهی آنها در هنگام تدریس ، کسل آور بودن زیست ،فرار آنها از کلاس وتلف کردن وقتشان به امور بیهوده ،مرا براین داشت تا با فنون و روشهای جدید تری به حل این مشکل بر آیم و در دنیای تازه ای که آنها درپیش رو داشتند دنبال بهترینها برای یادگیری عمیق دانش آموزان باشم ،بنابراین سعی نمودم با مشارکت دادن آنها در امر تدریس ،بحثهای گروهی در کلاس پیرامون موضوعات مختلف درسی در بین تمام دانش آموزان علاقه را درون آنها به وجود آورم.

مقدمه:
آفرینش موجودات زنده در سیاره زمین یکی از شگفت انگیز ترین و زیبا ترین پدیده هایی است که از نظر مبدا پیدایش حیات ،نحوه ادامه ، تکرار و تنوع آن مورد توجه بشرهای متفکر بوده است. زیست شناسی در طی دوره تکامل تئوری سلولی به عنوان یک علم آغاز گردید. برای هر دانش پژوهی حتی با معلومات اندک یادگیری زیست شناسی به عنوان لازمه شناخت دنیای پیرامون وی و موجودات زنده و غیر زنده اطراف او اهمیت دارد
استفاده از رسانه ها و و سایل آموزشی حواس مختلف انسان را به کار می اندازند و باعث تسهیل و بهبود روند یادگیری می شوند و روشهای سنتی آموزش با توجه به پیشرفتهای علم و فناوری ،پاسخگوی نیاز های آینده کشور نخواهد بود . پس معلمان باید از روش ها و فنون جدید تدریس و مهارتهای لازم در عمل اطلاعات کافی را کسب کنند و نقش موثری در پیشرفت کشور که ارتباط تنگاتنگ با نظام آموزشی دارد ایفا کنند.
،تلاش برای عملی نمودن تدریس با کمک فناوری ITبردن دانش آموزان به دنیای اینترنت و جمع آوری عکسها و مطالب جدید علمی ،ساختن CDهای ساده و معمول توسط آنها ،مسابقات بین گروهی وانجام آزمایشات موجود در کلاس علی رغم ذیغ وقت ، از آنها افرادی پویا و جویا ی علم روز و کلاسی شاداب و پر از شور نوجوانی بسازم. بی گمان بر ماست که به منظور تضمین آینده ای درخشان برای نسل آینده ،به طوری که آنان بتوانند در جامعه فردا نقشی در خور داشته باشند ،شکافی را که از نظر آموزش زیست شناسی میان جامعه ما و جامعه جهانی به وجود آمده است ،پر کنیم و در جبران این خسارت بکوشیم.

فهرست

لینک دانلود:

گزارش تخصصی اهمیت یادگیری علم زیست شناسی و کاربرد زیست نوین






تاريخ : چهار شنبه 10 آبان 1396برچسب:گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی,گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی دبیرستان,دانلود گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی,گزارش تخصصی معلم زیست شناسی,گزارش تخصصی درس زیست,گزارش تخصصی زیست شناسی,گزارش تخصصی زیست شناسی دبیرستان,گزارش تخصصی در مورد درس زیست,دانلود رایگان گزارش تخصصی زیست,گزارش تخصصی زیست شناسی رایگان,دانلود رایگان گزارش تخصصی زیست شناسی,گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی,گزارش تخصصی دبیران زیست برای ارزشیابی,دانلود رایگان گزارش تخصصی دبیران زیست,گزارش تخصصی درس زیست شناسی,گزارش تخصصی درس زیست شناسی دبیرستان,نمونه گزارش تخصصی درس زیست شناسی,دانلود گزارش تخصصی زیست شناسی,دانلود نمونه گزارش تخصصی زیست,گزارش تخصصی زیست شناسی بصورت ورد,,
ارسال توسط ali ahamadi

  تعداد صفحات: 13     کد محصول :6847      حجم فایل:34,3 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی دلایل بی علاقگی دانش اموزان به درس مهم زیست و راههای علاقه مندی به آن

 

/////////////

دانلود گزارش تخصصی دلایل بی علاقگی دانش اموزان به درس مهم زیست و راههای علاقه مندی به آن

چکیده
از زمانی که به تدریس درس زیست شناسی پرداختم، متوجه عدم علاقه و توجه برخی از دانش‌آموزان به کلاس شده‌ام؛ که از درس، کتاب و معلم گریزان و بیشتر سعی دارند که خودشان بصورت مستقل و بدون اتکا به معلم درس را فرا بگیرند. این وضعیت چندان برای من و کلاس خوش آیند نبود بنابراین تصمیم گرفتم تا آنجا که می‌توانم وضعیت نامطلوب را دچار تغییر و تحول نموده و کلاسم را از هر لحاظ دارای شور و نشاط کافی نمایم.

مقدمه
مشکل عدم انگیزه در بین دانش آموزان در قبال یادگیری درس شیرین و پر از عجایب درس زیست شناسی و در بسیاری موارد بی توجهی آنها در هنگام تدریس ، کسل آور بودن زیست ،فرار آنها از کلاس وتلف کردن وقتشان به امور بیهوده ،مرا براین داشت تا با فنون و روشهای جدید تری به حل این مشکل بر آیم و در دنیای تازه ای که آنها درپیش رو داشتند دنبال بهترینها برای یادگیری عمیق دانش آموزان باشم ،بنابراین سعی نمودم با مشارکت دادن آنها در امر تدریس ،بحثهای گروهی در کلاس پیرامون موضوعات مختلف درسی در بین تمام دانش آمو.زان ،تلاش برای عملی نمودن تدریس با کمک فناوری IT،بردن دانش آموزان به دنیای اینترنت و جمع آوری عکسها و مطالب جدید علمی ،ساختن CDهای ساده و معمول توسط آنها ،مسابقات بین گروهی وانجام آزمایشات موجود در کلاس علی رغم ذیغ وقت ، از آنها افرادی پویا و جویا ی علم روز و کلاسی شاداب و پر از شور نوجوانی بسازم. بی گمان بر ماست که به منظور تضمین آینده ای درخشان برای نسل آینده ،به طوری که آنان بتوانند در جامعه فردا نقشی در خور داشته باشند ،شکافی را که از نظر آموزش زیست شناسی میان جامعه ما و جامعه جهانی به وجود آمده است ،پر کنیم و در جبران این خسارت بکوشیم.

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی دلایل بی علاقگی دانش اموزان به درس مهم زیست و راههای علاقه مندی به آن





تاريخ : چهار شنبه 10 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی زیست شناسی,گزارش تخصصی زیست شناسی رایگان,گزارش تخصصی درس زیست شناسی,گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی,گزارش تخصصی معلمان زیست شناسی,گزارش تخصصی معلم زیست شناسی,گزارش تخصصی زیست,گزارش تخصصی زیست دهم,گزارش تخصصی زیست دبیرستان,گزارش تخصصی دبیر زیست,گزارش تخصصی معلمان زیست,گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی,گزارش تخصصی دبیران زیست,گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی,گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی دبیرستان,دانلود گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی,گزارش تخصصی معلم زیست شناسی,گزارش تخصصی درس زیست,گزارش تخصصی زیست شناسی,گزارش تخصصی زیست شناسی دبیرستان,گزارش تخصصی در مورد درس زیست,دانلود رایگان گزارش تخصصی زیست,گزارش تخصصی زیست شناسی رایگان,دانلود رایگان گزارش تخصصی زیست شناسی,گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی,گزارش تخصصی دبیران زیست برای ارزشیابی,دانلود رایگان گزارش تخصصی دبیران زیست,گزارش تخصصی درس زیست شناسی,گزارش تخصصی درس زیست شناسی دبیرستان,نمونه گزارش تخصصی درس زیست شناسی,دانلود گزارش تخصصی زیست شناسی,دانلود نمونه گزارش تخصصی زیست,گزارش تخصصی زیست شناسی بصورت ورد,,
ارسال توسط ali ahamadi

 

  تعداد صفحات: ۱۶     کد محصول :6845      حجم فایل:37,85 KB      نوع فایل :rar 
 


 

گزارش تخصصی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزان جهت درس زبان انگلیسی

...................

دانلود گزارش تخصصی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی

چکیده
گزارش حاضر، تلاشی است که در راستای بررسی تأثیر ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی می باشد. یک معلم باید در خلال عملیات تدریس از طریق ایجاد انگیزه چه از لحاظ درونی و چه بیرونی پشتیبان دانش آموزان باشد. پس یک معلم زبان خارجه باید سعی کند توانمندی ها، استعدادها و مشکلات یادگیری دانش آموزان را بداند و از طریق ایجاد انگیزه و علاقه بر همه آن‌ها فائق بیاید.
برای بررسی بهتر موضوع مورد نظز چند سؤال دیگر تنظیم کرده و از دانش آموزانم پرسیدم. سولات چنین بودند:
• چگونه می‌توانیم واژ گان انگلیسی را راحت تر یاد بگیریم؟
• با چه روش‌هایی می‌توانیم فضای کلاس انگلیسی را با نشاط تر کنیم؟
• چرا ترجیح می‌دهید زبان انگلیسی را در آموزشگاه‌های زبان یاد بگیرید؟

مقدمه
موضوع اصلی من ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی میباشد.هدف من از انجام این گزارش تخصصی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزان در درس زبان انگلیسی سال دوم متوسطه است. همانگونه که بر همگان آشکار است حدود سی و چند سال است که کتاب زبان انگلیسی تغییر نیافته است و با وجود اینکه این کتاب بر اساس روش Audio-Lingual Method طراحی شده که براساس تکرار ،تمرین ،عدم ترجمه و تا حد ممکن عدم تدریس گرامر می‌باشد ولی در بسیاری از مدارس هنوز این کتاب به روش GTM که بر اساس ترجمه، حفظ و ارایه حفظیات است تدریس می‌شود و معلم حرف اول و آخر را می زند. پس جایگاهی برای اکتشاف، آزمون و خطا و ایجاد محیطی شاد برای ایجاد انگیزه و علاقه باقی نمی‌ماند.در‌واقع یادگیری یک زبان خارجی امریست که نیازمند وقت و تلاش فرد است اما با دانستن اینکه یادگیری پایدار و عمیق چگونه رخ می‌دهد و در چه شرایطی آسانتر اتفاق می‌افتد می‌توان این امر را تسهیل نمود. از دیدگاه کرشن(۱۹۸۵) یادگیری می تواند تنها زمانی رخ دهد که شرایط ویژه خاصی وجود داشته باشد که این شرایط عبارتند از تفکر مثبت ، اعتماد به نفس ، پایین بودن اضطراب. زمانیکه این شرایط وجود داشته باشند و مواد آموزشی به دانش آموز ارائه شود دانش آموز از فیلتر های عاطفی می گذرد و می‌تواند از این مواد عملا استفاده کندبا استفاده از استراتژی های متنوع در تدریس، دانش آموزان میتوانند با استفاده از روش‌های فعال ،در بکار گیری زبان بهره ببرند و چگونگی کارکرد زبان و گرامر و ارتباط را فرا بگیرند.

لینک دنلود:

دانلود گزارش تخصصی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی





تاريخ : چهار شنبه 10 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی انگلیسی,گزارش تخصصی درس زبان انگلیسی,گزارش تخصصی تدریس زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی,گزارش تخصصی زبان انگلیسی,گزارش تخصصی زبان انگلیسی دبیرستان,گزارش تخصصی زبان انگلیسی پایه هفتم,گزارش تخصصی معلمان انگلیسی,گزارش تخصصی آموزش زبان انگلیسی,گزارش تخصصی درس زبان انگلیسی دبیرستان,گزارش تخصصی درس زبان انگلیسی متوسطه دوم,گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی متوسطه اول,نمونه گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی,گزارش تخصصی زبان انگلیسی متوسطه اول,نمونه گزارش تخصصی زبان انگلیسی,گزارش تخصصی معلمان زبان انگلیسی,گزارش تخصصی نقاط قوت و ضعف زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی,گزارش تخصصی زبان انگلیسی پایه دهم,گزارش تخصصی دبیر زبان,گزارش تخصصی زبان انگلیسی,نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی,گزارش تخصصی درس انگلیسی,گزارش تخصصی زبان انگلیسی پایه هفتم,گزارش تخصصی زبان انگلیسی متوسطه دوم,دانلود رایگان گزارش تخصصی زبان انگلیسی,گزارش تخصصی زبان انگلیسی رایگان,گزارش تخصصی زبان انگلیسی متوسطه اول,گزارش تخصصی دبیران زبان,نمونه گزارش تخصصی دبیران,گزارش تخصصی زبان انگلیسی دبیرستان,گزارش تخصصی دبیر زبان هفتم,گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی هشتم,گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی نهم,دانلود گزارش تخصصی زبان انگلیسی,,
ارسال توسط ali ahamadi

 تعداد صفحات: 14     کد محصول :6844      حجم فایل:30,78 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی بررسی کیفیت و اثربخشی کتاب فارسی هفتم فارسی

..................................

دانلود گزارش تخصصی بررسی کیفیت و اثر بخشی کتاب فارسی هفتم
چکیده
در این گزارش تخصصی به کیفیت بخشی در نکات زبانی ادبی در دانش آموزان پایه هفتم میپردازم. پس از انتخاب موضوع گزارش تخصصی به کامل کردن بحث در مورد نکات زبانی و ادبی دانش آموزان پرداخته ام. موضوع اصلی من کیفیت بخشی در نکات زبانی ادبی در دانش آموزان پایه هفتم میباشد.هدف من از انجام این گزارش تقویت مهارت سخن گفتن، تقویت فن بیان، مشارکت در فعالیت‌های گروهی، تقویت تعامل بین معلم و دانش‌آموزان ( و دانش آموزان با یکدیگر ) و ارزشیابی میزان درک دانش‌آموز از مطالب درس است..بنابر این تصمیم گرفتم روی نکات زبانی ادبی هفتم کار کنم تا در آنها شاهد تغییراتی که در بالا اشاره کرده ام شوم.

مقدمه
در تحلیل و نقد آثار یک نویسنده شاید اولین قدم این باشد که منبع فکر و اندیشه¬ی او را بشناسیم و دیگر این که نویسنده چه هدف و غرضی داشته است ؟ رابطه ی این هدف با مقتضیات اجتماعی زمان و با محیط و شرایط زندگی او چگونه بوده است ؟ برای بیان مقصودخود از معانی و مضامین و ترکیبات لفظی و صورت های ذهنی موجود در آثار گذشتگان و معاصران خود چقدر و چگونه استفاده کرده است ؟ یا بر سرمایه ی ذهنی و فرهنگی زمان خود چه افزوده یا از آن چه کاسته است ؟ چه تا ثیری بر اندیشه ی آیندگان خواهد داشت ؟ ..

فهرست
چکیده ۲
مقدمه ۳
بیان مسئله ۴
اهداف : ۵
یافته های علمی ۶
تجزیه و تحلیل آرایه های ادبی ۱۱
ارائه راهکارها ۱۲
هدف از این بخش: ۱۲
نتیجه گیری ۱۳
منابع ۱۴

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی بررسی کیفیت و اثر بخشی کتاب فارسی هفتم


دانلود گزارش تخصصی بررسی کیفیت و اثر بخشی کتاب فارسی هفتم





تاريخ : چهار شنبه 10 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی ادبیات فارسی,گزارش تخصصی ادبیات فارسی متوسطه اول,گزارش تخصصی ادبیات فارسی راهنمایی,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دبیرستان,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دهم,گزارش تخصصی ادبیات فارسی هفتم,گزارش تخصصی ادبیات فارسی متوسطه,گزارش تخصصی ادبیات فارسی رایگان,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دوره اول,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دبیرستان رایگان,گزارش تخصصی درس ادبیات فارسی متوسطه اول,گزارش تخصصی ادبیات دهم,گزارش تخصصی ادبیات رایگان,گزارش تخصصی ادبیات متوسطه دوم,گزارش تخصصی ادبیات نهم,گزارش تخصصی ادبیات هفتم,گزارش تخصصی درباره ادبیات فارسی,گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی,گزارش تخصصی معلم ادبیات فارسی,گزارش تخصصی درس ادبیات فارسی,گزارش تخصصی درباره درس ادبیات فارسی,گزارش تخصصی فارسی,گزارش تخصصی ادبیات فارسی,گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی هشتم,گزارش تخصصی دبیر ادبیات فراسی نهم,گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی هفتم,گزارش تخصصی معلم ادبیات فارسی هشتم,گزارش تخصصی درباره درس ادبیات,گزارش تخصصی دبیر فارسی متوسطه یک,گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی دبیرستان,گزارش تخصصی فارسی متوسطه 2,گزارش تخصصی دبیر فارسی دبیرستان,,
ارسال توسط ali ahamadi

    تعداد صفحات: 14     کد محصول :6842      حجم فایل:28,53 KB      نوع فایل :rar 

 


 

..گزارش تخصصی یادگیری بهتر ادبیات و آرایه های ادبی

.......................................

دانلود گزارش تخصصی یادگیری بهتر ادبیات و آرایه های ادبی فارسی متوسطه

چکیده:
هدف گزارش حاضر آن است که نشان ‌دهد کلاس های درس ادبیات کسالت‌ بار است و عوامل زیادی در این موضوع نقش دارند ولی با اجرای روش‌های متنوع تدریس می‌توان از ملال‌آور بودن کلاسهای درس ادبیات کاست و اوقات لذت‌بخشی را در کلاسهای ادبیات برای دانش‌آموزان به ارمغان آورد. همکاری معلم و مسؤولان مدرسه و دانش‌آموزان و خانواده‌ها شرط موفقیت در این راه است.

مقدمه:
اهمیت ادبیات فارسی قولی است که جملگی برآنند و اهدافی که برای درس ادبیات برشمرده‌اند نیز گویای همین مطلب است[۱] و بدیهی است که به آموزش ادبیات به دانش‌آموزان باید توجه بیشتری کرد زیرا «ادبیات مجموعه‌ی تظاهرات هنری هر قوم است که در قالب کلام ریخته شده باشد[۲].» درونمایه‌ی ادبیات، اندیشه و احساسات و عواطف انسانی است و به خوبی می‌توان دریافت که ادبیات از این نظر نزدیکترین هنر به اندیشه‌ی انسان است[۳]. کارکرد ادبیات در زندگی اجتماعی نیز بسیار زیاد است که در تاریخ ایران دوره‌ی مشروطه مثال‌زدنی است. سهم ادبیات را در خیزش مشروطیت می‌توان در آثار دهخدا، اشرف‌الدین گیلانی، عارف، میرزاده عشقی و … ملاحظه کرد[۴].

به دلایل متعدد که در این گزارش ذکر خواهد شد آموزش ادبیات در دبیرستانها موفقیت‌آمیز و نشاط‌انگیز نیست و باید در این زمینه چاره‌اندیشی کرد. من از اولین سال تدریسم متوجه کسالت‌بار بودن کلاس ادبیات برای دانش‌آموزان شدم و در گفتگو با همکاران و نیز دانش‌آموزان دریافتم که استنباط من درست است. بیشتر همکاران وقتی نگرانی مرا می‌دیدند برای تسلای خاطر من می‌گفتند که کم‌کم عادت خواهی کرد، زیاد سخت‌ نگیر، ما نیز چون تو فکر می‌کردیم و از این گونه حرفها. اما من که عاشقانه ادبیات را برگزیده بودم به جستجوی راههایی برای ایجاد علاقه و انگیزه در دانش‌آموزان نسبت به درس ادبیات برآمدم که گزارش یکی از آن تجربه‌ها را می‌خوانید زیرا معتقدم که کار تعلیم و تربیت سراسر یک جستجو است و این جستجو خود به خود انگیزه‌هایی برای تفکر و پیشرفت ایجاد می‌کند[۵].

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی یادگیری بهتر ادبیات و آرایه های ادبی فارسی متوسطه


دانلود گزارش تخصصی یادگیری بهتر ادبیات و آرایه های ادبی فارسی متوسطه





تاريخ : چهار شنبه 10 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی ادبیات فارسی,گزارش تخصصی ادبیات فارسی متوسطه اول,گزارش تخصصی ادبیات فارسی راهنمایی,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دبیرستان,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دهم,گزارش تخصصی ادبیات فارسی هفتم,گزارش تخصصی ادبیات فارسی متوسطه,گزارش تخصصی ادبیات فارسی رایگان,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دوره اول,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دبیرستان رایگان,گزارش تخصصی درس ادبیات فارسی متوسطه اول,گزارش تخصصی ادبیات دهم,گزارش تخصصی ادبیات رایگان,گزارش تخصصی ادبیات متوسطه دوم,گزارش تخصصی ادبیات نهم,گزارش تخصصی ادبیات هفتم,
ارسال توسط ali ahamadi

   تعداد صفحات: 17     کد محصول :6840      حجم فایل:27,51 KB      نوع فایل :rar 

 


 

اصول تهیه گزارش تخصصی حسابداری

///دانلود گزارش تخصصی تعریف حسابداری و بیان انگیزه یادگیری آن توسط دانش آموزان

 

.........................
چکیده:
حسابداری یک سیستم است که در آن فرآیند جمع‌آوری، طبقه‌بندی ، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارشهای مالی و صورتهای حسابداری در شکل‌ها و مدلهای خاص انجام می‌گیرد. تا افراد ذی‌نفع درون سازمانی مثل مدیران سازمان و یا برون‌سازمانی مثل بانک‌ها، مجامع عمومی سازمانهای مورد نظر و یا مقامات مالیاتی بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند
همه ما در زندگی روزانه خود با پرسشهایی از این دست روبرو هستیم که: منابع مالی لازم جهت تامین نیازمندیهای ما چه مبلغی است؟ بهترین راه کسب این منابع کدام است؟ بین درآمد و هزینه یمان چگونه توازن برقرار کنیم؟ چه مبلغ از درآمدمان را باید به هر یک از گروههای هزینه مانند خوراک و پوشاک وتحصیل و تفریح وخرید لوازم منزل اختصاص دهیم؟ ونهایتا چگونه باید برای تامین منابع مالی مورد نیاز جهت خرید اتومبیل و مسکن و یا تعویض و بهبود آنها برنامه ریزی کنیم .

مقدمه:
حسابداری دانشی است که موضوعش فهم رویدادهای مالی و به اعداد تبدیل کردن این ر‏ویدادهاست .
حسابداری فن جمع آوری اطلاعات ، طبقه بندی، تلخیص و تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری از این ‏‏اطلاعات می‌باشد .حسابداری یک سیستم است که در آن فرآیند جمع‌آوری، طبقه‌بندی ، ثبت، خلاصه کردن ‏‏اطلاعات و تهیه گزارشهای مالی و صورتهای حسابداری در شکل‌ها و مدلهای خاص انجام می‌گیرد. تا افراد ‏‏ذینفع درون سازمانی مثل مدیران سازمان و یا برون ‌سازمانی مثل بانک‌ها، مجامع عمومی سازمانهای ‏‏مورد نظر و یا مقامات مالیاتی بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند .
به همین دلیل کسانی که تحصیلات دانشگاهی ندارند، بیشترکار دفترداری انجام می‌دهند تا حسابداری، چرا که گزارشها و صورتهای مالی این اینگونه از افراد مطابق استانداردهای حسابداری نیست و پردازش کافی نمی‌شود. برای مثال یک حسابدار تجربی نمی‌تواند براحتی بین دارایی کوتاه مدت و بلند مدت تفاوت قائل شود و یا نمی‌داند که چگونه باید معاملات ارزی را در دفاتر ثبت کرد. حسابداری به عنوان یک نظام پردازش اطلاعات، داده‌های خام مالی را دریافت نموده، آنها را به نظم در می‌آورد.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی تعریف حسابداری و بیان انگیزه یادگیری آن توسط دانش آموزان


دانلود گزارش تخصصی تعریف حسابداری و بیان انگیزه یادگیری آن توسط دانش آموزان





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی حسابداری,گزارش تخصصی حسابداری رایگان,گزارش تخصصی حسابداری صنعتی,گزارش تخصصی رشته حسابداری,گزارش تخصصی معلمان حسابداری,گزارش تخصصی دبیران حسابداری,گزارش تخصصی هنرستان,گزارش تخصصی هنر آموز,گزارش تخصصی هنراموز,گزارش تخصصی هنر آموز حسابداری,گزارش تخصصی هنراموز حسابداری,گزارش تخصصی حسابداری,گزارش تخصصی رشته حسابداری,گزارش تخصصی درباره هنر اموز حسابداری,گزارش تخصصی مخصوص هنر اموز حسابداری,گزارش تخصصی ارزشیابی هنر آموز حسابداری,گزارش تخصصی هنرآموز حسابداری,گزارش تخصصی هنر اموز حسابداری برای ارزشیاب,گزارش تخصصی حسابداری برای ارزشیابی,گزارش تخصصی هنر آموز حسابداری بصورت ورد,گزارش تخصصی هنر اموز حسابدرای ورد,گزارش تخصصی افزایش انگیزه حسابداری,دانلود گزارش تخصصی هنر آموز حسابدرای,,
ارسال توسط ali ahamadi

 تعداد صفحات: 12     کد محصول :6838      حجم فایل:24,43 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی علت و چرایی افسردگی برخی از دانش آموزان و کنترل این معضل اجتماعی

 

دانلود گزارش تخصصی علت و چرایی افسردگی برخی از دانش آموزان و کنترل این معضل اجتماعی

چکیده:
افسردگی مسئله ای است که در تمام سنین احتمال بروز آن وجود دارد. دلایل مختلفی برای ایجاد این اختلال در افراد شناخته شده است. دانش آموزان یکی از آسیب پذیر ترین افراد در برابر افسردگی هستند ، به همین علت باید توجه بیشتری نسبت به مسائل و مشکلات آنها شود.ما در این گزارش راهکارهایی برای مقابله و کنترل افسردگی دانش اموزان بیان نموده ایم.

مقدمه
در زندگی هر کس موقعیت هایی پیش می آید که خواه ناخواه او را غمگین می سازد ، غمگینی یعنی ناخشنودی ، نارضایتی و موقعی که کارها بر وفق مراد نیست . این حالت با آشفتگی واقعی روانی و تقلیل بینش معنوی مشخص همراه نیست ، اما افسردگی حالتی است که بر کیفیت خلق شخص تأثیر عمیق گذاشته و نحوه ادراک او را از خویش و محیطش دگرگون می سازد . خیلی از مردم نمی دانند که افسرده هستند ، چون نمی توانند بین یکی دو علامت که در خود یافته اند با تغییرات کلی خلق خود ارتباطی پیدا کنند.
اگر نیازمندیهای جسمی و روحی فرد رفع نگردد و احساسات و آرزوها و علایق آنها مورد توجه اطرافیان ، مخصوصاً والدین و معلمان قرار نگیرد ، موجبات ناراحتی های جسمی و روانی آنها به وجود می آید . تحمل محرومیت ها و سخت گیریهای شدید و عذاب روحی در خانه و مدرسه و رفتار و کردار برخی پدران و مادران چنان جانگداز و رنج دهنده و طاقت فرساست که دانش اموزان از کثرت فشارهای روحی ، نشاط و شادی نیروی کار و فعالیت را از دست می دهند .


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی علت و چرایی افسردگی برخی از دانش آموزان و کنترل این معضل اجتماعی





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی افسردگی,چگونگی از بین بردن کژ رفتاریهای اخلاقی در دانش آموزان,دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی از بین بردن کژرفتاری های دانش آموزان, دانلود گزارش تخصصی ازبین بردن کژرفتاریهای اخلاقی در دانش آموزان, دانلود-گزارش-تخصصی-کژ-رفتاری پایه پنجم,گزارش تخصصی, گزارش تخصصی چگونگی ازبین بردن کژرفتاریهای اخلاقی در دانش آموزان, گزارش تخصصی دانش اموزان کج رفتار,گزارش تخصصی کج رفتاری, موضوع گزارش تخصصی : چگونگی ازبین بردن کژرفتاریهای اخلاقی,گزارش تخصصی پرورشی,گزارش تخصصی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی پرورشی رایگان,گزارش تخصصي پرورشي,گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مربیان پرورشی,گزارش تخصصی معاونت پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی درس پرورشی,گزارش تخصصی معاونین پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی پرورشی مقطع ابتدایی,گزارش تخصصي معاون پرورشي,گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه اول,گزارش تخصصی معاون پرورشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی معاون پرورشی رایگان,گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه دوم,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدرسه ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مربیان پرورشی رایگان,گزارش تخصصی معلم پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس,تدوین گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاونین پرورشی ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi

  تعداد صفحات: 14     کد محصول :6836      حجم فایل:24,8 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی چگونگی ارتباط میان معلم و دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی چگونگی ارتباط میان معلم و دانش اموزان
چکیده:
با توجه به اینکه در جامعه ای که ما زندگی می کنیم، می خواهیم چگونه افرادی تربیت کنیم، یعنی شناسایی ارزشهای جامعه و پس از شناسایی ارزشهای یک جامعه برای رسیدن به این هدف باید ارزشها درونی شود و بهترین زمان برای درونی کردن ارزشها همان مقطع ابتدایی است.
می توان ادعا کرد که تربیت، فرایندی تدریجی است که قبل از تولد آغاز می شود و پس از تولد با تدبیر والدین ادامه می یابد و بعد از والدین یکی از مؤثرترین عوامل در تربیت کودکان، معلم و مربی را می توان نام برد و این امر زمانی تحقق می یابد که میان آموزشهای دینی یا راهکارهای عملی ارایه شده توسط خانه و اجتماع (مدرسه) هماهنگی وجود داشته باشد. در غیر این صورت کودک دچار تضاد می شود و نمی تواند راه را از بیراهه تشخیص دهد.
امیرمؤمنان فرموده اند: «هر کس خود را پیشوا و الگوی مردم کند، لازم است قبل از یاد دادن و راهنمایی دیگران نخست به تعلیم خود بپردازد و پیش از آنکه دیگران را به زبان تأدیب کند، باید به روش و عمل خود آنان را تأدیب نماید.»
با استناد به سخن مولا علی(ع) معلم باید ابتدا به تهذیب نفس خویش بپردازد و سپس به تعلیم و تربیت دانش آموزان.

مقدمه:
رابطه ی معلم با شاگرد ارتباطی عمیق و بسیار تأثیر گذار است. این رابطه اگر بر مبنای اصول صحیح بر قرار شود، ماندگار، صمیمانه و ثمر بخش خواهد بود؛ آن گونه که سعادت دنیا و آخرت دانش آموز را رقم خواهد زد. در ذیل نگاهی گذرا بر این مبانی و اصول که زینت بخش و از لوازم موجود هر معلم است، خواهیم داشت.
نقش معلم به خاطر ارتباط مستقیم و مستمر با دانش آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است. معلم دانا و توانا می تواند با مهربانی و روشهایی چون گشاده رویی، انجام بازیها، احترام به شخصیت کودکان و روشهای غیرمستقیم داستان گویی و قصه خوانی، استفاده از برنامه های هنری و دوری از وعده های دروغ و اجتناب از سخنان زشت و ناروا و عدم سرزنش کودکان در برابر دیگران و پرهیز از دوگانگی در رفتار و اعمال و گفتار و داشتن خلوص نیت و حفظ آراستگی ظاهر، کودکان را با تعالیم اسلامی آشنا کند.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی چگونگی ارتباط میان معلم و دانش اموزان

دانلود گزارش تخصصی چگونگی ارتباط میان معلم و دانش اموزان





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:گزارش تخصصی چگونگی ارتباط میان معلم و دانش اموزان,گزارش تخصصی معلمان,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان راهنمایی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی معلمان دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان پایه دوم,گزارش تخصصی معلمان اول ابتدایی,گزارش تخصصي معلمان,گزارش تخصصی معلمان پنجم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان هنرستان,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه سوم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه پنجم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی برای ارزشیابی,گزارش تخصصی معلم ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان علوم تجربی راهنمایی,گزارش تخصصی معلمان عربی راهنمایی,نمونه گزارش تخصصی معلمان راهنمایی,دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی معلم,گزارش تخصصی معلمان دبیرستان ادبیات,گزارش تخصصی معلمان دبیرستان رایگان,گزارش تخصصی معلمان ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان عربی دبیرستان,نمونه گزارش تخصصی معلمان دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان پایه دوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلم پایه دوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان پایه سوم,گزارش تخصصی معلمان پایه سوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلم پایه سوم,گزارش تخصصی معلمان اول ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی معلمان دوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی معلم پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصي معلمان ابتدايي,گزارش تخصصی معلمان ریاضی,گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi

  تعداد صفحات: 14     کد محصول :6834      حجم فایل:25,67 KB      نوع فایل :rar 

 


 

///گزارش تخصصی راههایی برای کاهش خستگی

دانلود گزارش تخصصی راههایی برای کاهش خستگی معلمین در مدرسه

چکیده:
منظور ما در این نوشته کوتاه ، خستگی اعصاب،ضعف عصبی ، نوراستنی Neurasthenia نیست . خستگی اعصاب یک بیماری کنشی است که با احساس ضعف و کاهش فعالیت بدنی و ذهنی مشخص می شود . بیماری عصبی است که شخص مبتلا دایما” از ضعف و خستگی بدنی و ذهنی ، احساس سنگینی در سر ، ضعف حافظه و سایر عوارض شکایت می کند . البته این احساس ، نتیجه فعالیت عضلانی و ذهنی نیست بلکه یک نوع خستگی خیالی است که در اثر اضطراب روانی پیدا می شود.به دلیل اهمیت موضوع ، صرفا” برخی عوامل ، به اختصار و تیتروار خواهد آمد به این هدف که سایر معلمان آگاه و مسلط به موضوع در اینترنت ، نشریات و غیره به ارائه راهکارهایی برای غلبه برخستگی و کاهش تاثیرات سوء آن ترغیب گردند.

مقدمه:
در برخی مدارس و برای برخی معلمان مصداق نداشته باشد و البته جا دارد هر کدام از بندها ، جداگانه و به دقت بررسی شود و راهکارهایی برای به حداقل رساندن تا ثیر آنها در خستگی معلمان ارائه شود ، موارد مذکور صرفا” براساس تجربه شخصی تعدادی از همکاران و جهت اطلاع آورده شده اما معلمان باتجربه و دارای سابقه خدمت بالا ، تاکید می کنند که از تمام عوامل موثر تر بر خستگی معلم ، این است که ” معلم تمام وقت کلاس را به خود اختصاص دهد” و از روش تدریس هایی که دانش آموزان در آن کاملا” منفعل هستند ، استفاده گردد. ضمنا” تجربه نشان داده که دانش آموزان به درس و تدریس معلمان پر انرژی ، شاداب و سر حال در کلاس ، توجه بیشتری داشته و مطالب ارائه شده را بهتر یاد گرفته و در کل ، از نظر آنان ، اینگونه معلمان از نظر اکثر دانش آموزان ، افرادی دوست داشتنی ، موثر و کارا هستند ، بر عکس گرچه اطلاعات علمی برخی معلمان بسیار خوب و حتی نحوه ارائه درس در کلاس هم اشکالی ندارد اما به دلیل اینکه ، مطالب را با شادابی و حرارت به دانش آموزان ارائه نمی دهند ، میزان توجه و یادگیری آنان در کلاس کمتر خواهد شد .


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی راههایی برای کاهش خستگی معلمین در مدرسه





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی معلمان,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان راهنمایی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی معلمان دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان پایه دوم,گزارش تخصصی معلمان اول ابتدایی,گزارش تخصصي معلمان,گزارش تخصصی معلمان پنجم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان هنرستان,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه سوم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه پنجم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی برای ارزشیابی,گزارش تخصصی معلم ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان علوم تجربی راهنمایی,گزارش تخصصی معلمان عربی راهنمایی,نمونه گزارش تخصصی معلمان راهنمایی,دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی معلم,گزارش تخصصی معلمان دبیرستان ادبیات,گزارش تخصصی معلمان دبیرستان رایگان,گزارش تخصصی معلمان ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان عربی دبیرستان,نمونه گزارش تخصصی معلمان دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان پایه دوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلم پایه دوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان پایه سوم,گزارش تخصصی معلمان پایه سوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلم پایه سوم,گزارش تخصصی معلمان اول ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی معلمان دوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی معلم پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصي معلمان ابتدايي,گزارش تخصصی معلمان ریاضی,گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم ابتدایی,گزارش تخصصی دبیران,گزارش تخصصی دبیران ریاضی,گزارش تخصصی دبیران شیمی,گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیران عربی,گزارش تخصصی دبیران فیزیک,گزارش تخصصی دبیران ادبیات,گزارش تخصصی دبیران تربیت بدنی,گزارش تخصصی دبیران دبیرستان,گزارش تخصصی دبیران ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی متوسطه اول,نمونه گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیران عربی متوسطه اول,گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیر,گزارش تخصصی دبیر ریاضی,گزارش تخصصی دبیران ادبیات متوسطه دوم,گزارش تخصصی دبیران ادبیات فارسی,گزارش تخصصی دبیران ادبیات متوسطه اول,گزارش تخصصی دبیران ادبیات متوسطه,گزارش تخصصی دبیر ریاضی راهنمایی,گزارش تخصصی دبیر ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی معلم ریاضی,گزارش تخصصی یک دبیر ریاضی,
ارسال توسط ali ahamadi

  تعداد صفحات: 14     کد محصول :6832      حجم فایل:24,38 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی علل گرایش و تمایل دانش آموزان به جنس مخالف به ویژه دختران

 

دانلود گزارش تخصصی علل گرایش و تمایل دانش آموزان به جنس مخالف به ویژه دختران
چکیده
با توجه به اینکه تمامی قوای زیستی، روحی ، روانی،فکری و عاطفی فرد از دوران بلوغ دچار تغییر و تحولات اساسی گردیده و بر هریک از ایت تغییر و تحولات نیز قانونمندی خاصی حاکم می باشد(هندسه ی دوره جوانی)،می توان اذعان نمود که هیچ برنامه ریزی ای برای این دوران بدون آگاهی نسبت به این قانونمندی ها موثر و کارگشا نخواهد بود.
ما در این گزارش تخصصی بر آن شدیم تا یکی از عواملی را که می تواند در گرایش نوجوان به جنس مخالف موثر باشد را موردبررسی قرار دهیم تا آشکار شود که انواع سبک های خانوادگی اعم از دموکراسی،آزادی مطلق و دیکتاتوری چه تاثیری در این میل و گرایش خواهند داشت.حال آنکه خانواده ها می توانند با ایجاد جو خفقان آور یا آزادی بیش از حد به رابطه دامن بزنند یا با رفتار و شیوه ی تربیتی مناسب تا حدود زیادی نوجوان خور را درک کرد و این روابط را کنترل کنند.

مقدمه
نوجوانان و جوانان در ارتباط پیچیده ای با خانواده، فامیل، دوستان ، مدرسه، کوچه ،محله و اجتماعات فرهنگی و مذهبی و سیاسی و اقتصادی و در ارتباط با رسانه های گروهی و با جامعه ی نزدیک و دور از خود زندگی می کنند.خصوصیات هر نوجوان یا جوان اساساش تابعی از عملکرد متقابل خود او و محیط زندگی اوست.به همین دلیل،آگاهی یافتن درباره ی نوجوانان و جوانان نیز مستلزم شناختن شخصیت آنان، ویژگی های محیط اجتماعی و فرهنگی آنان، و تاثیرات متعامل این د. جنبه بر یکدیگر است.به بیان دیگر، رفتار نوجوانان و جوانان ، علاوه بر تاثیر پذیری از ویژگی های ژنتیکی و زیستی آنان، متاثر از عوامل فیزیکی محیط،عوامل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی محیط، و نیازها و انگیزه ها و هدف هایی است که پایه های شخصیت هریک از آنان را تشکیل می دهد.این عوامل در سنین و دوره های رشدی مختلف، با شدت و نفوذ متفاوتی، بر شخصیت فرد تاثیر می گذارند.
هویت نوجوان نه تنها حاصل تجربه و ارتباطات فرد با محیط اوست، بلکه جنبه ی شناختی انتزاعی نیز دارد و گسترده ی وسیعی را در بر میگیرد و به او امکان می دهد که از محیط اطراف خویش فراتر رود و خود را به جهان اجتماعی-فرهنگی بزرگتری متصل کند.
اگرچه نظام اجتماعی دارای یک وحدت ترکیبی است و با تاریخ یک جامعه و حتی با تاریخ زندگی انسان در ارتباط است،اما یک نظام اجتماعی را، که در تعامل با شخصیت فرد است، می توان به صورت یک مجموعه از نظام های کوچکتر نیز در نظر گرفت.هرفرد، و از جمله یک نوجوان یا جوان ، در مرکز این سیستم قرار می گیرد و با هر یک از آنها در تعامل می پردازد.
نظامی که از همه به فرد نزدیک تر است، عموماش نظام خانواده است که فرد در ارتباط مستقیم با آن قرار دارد و فرد مستقیماَ از آن تاثیر می گیرد و بر آن تاثیر می گذارد.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی علل گرایش و تمایل دانش آموزان به جنس مخالف به ویژه دختران


دانلود گزارش تخصصی علل گرایش و تمایل دانش آموزان به جنس مخالف به ویژه دختران





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان راهنمایی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی معلمان دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان پایه دوم,گزارش تخصصی معلمان اول ابتدایی,گزارش تخصصي معلمان,گزارش تخصصی معلمان پنجم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان هنرستان,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه سوم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه پنجم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی برای ارزشیابی,گزارش تخصصی معلم ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی,گزارش تخصصی پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی تربیت بدنی,گزارش تخصصی شیمی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی,گزارش تخصصی کلاس اول ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی پایه سوم ابتدایی,گزارش تخصصی پایه دوم ابتدایی,گزارش تخصصی پایه اول دبستان,گزارش تخصصی کلاس سوم ابتدایی,گزارش تخصصی پایه ی اول ابتدایی,گزارش تخصصی کلاس دوم ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی درس تربیت بدنی,گزارش تخصصی رشته تربیت بدنی,گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی,گزارش تخصصی دبیران تربیت بدنی,گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی,گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی,گزارش تخصصی شغلی تربیت بدنی,نمونه گزارش تخصصی تربیت بدنی,گزارش کار تخصصی تربیت بدنی,گزارش تخصصی شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی درس شیمی,گزارش تخصصی دبیران شیمی,گزارش تخصصی معلمان شیمی,گزارش تخصصی دبیر شیمی,گزارش تخصصی درس شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان علوم تجربی راهنمایی,گزارش تخصصی معلمان عربی راهنمایی,نمونه گزارش تخصصی معلمان راهنمایی,دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان دوم ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi

  تعداد صفحات: 15     کد محصول :6830      حجم فایل:28,33 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی نقش و تاثیر خوردن صبحانه و تغذیه کافی در یادگیری دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی نقش و تاثیر خوردن صبحانه و تغذیه کافی در یادگیری دانش آموزان
چکیده:
تغذیه به عنوان یک عامل زیر بنایی در سلامتی و موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان مؤثر بوده و سوءتغذیه با کاهش دقت و تمرکز ذهنی و افت تحصیلی همراه است. به ازای هر ۱۱ کودک، یک کودک بدون مصرف صبحانه به مدرسه می‌رود و بی‌اشتهایی، مواد غذایی غیردلخواه و بی‌توجهی مادر، سه عامل مهم صبحانه نخوردن دانش‌آموزان است. ، علاوه بر این، توسعه اقتصادی – اجتماعی جوامع، ارتباط مستقیمی با وضعیت تغذیه مردم آن ناحیه دارد. همچنین برنامه‌های ویژه تغذیه در مدارس و محل کار، اثر قابل توجهی بر میزان کارایی و مقاومت بدن در برابر عفونت‌ها دارند. در هر نظام اجتماعی – اقتصادی برنامه‌های تغذیه‌ای باید مورد توجه قرار گرفته و اهداف تغذیه در تمام برنامه‌های توسعه ملی گنجانده شوند.
صبحانه یکی از وعده‌های اصلی غذایی است که در تامین نیازهای تغذیه‌ای و افزایش میزان کارایی ذهنی نقش مهمی دارد. اثر تغذیه نامناسب به خصوص در ابتدای زندگی بر کاهش توانمندی‌های ذهنی به خوبی شناخته شده است و توجه به این امر عمدتا به عملکرد مطلوب ذهنی در کلاس‌های درس برمی‌گردد. از صبحانه به عنوان مهمترین وعده غذایی روزانه یاد می‌شود؛ زیرا پس از دوره گرسنگی شبانه قرار گرفته و حذف آن می‌تواند سبب کاهش مقدار مواد مغذی در دسترس مغز و در نهایت افت عملکرد شناختی شود.

مقدمه
یا أَیّهَا النّاسُ کُلُوا مِمّا فِی اْلأَرْضِ حَلالاً طَیِّبًا ….
یکی از خصوصیات هر موجود زنده نیاز به غذا است. غذا برای تأمین نیروی مورد نیاز بدن، برای فعالیت کار دستگاه‌های مختلف بدن، رشد و نمو، تأمین حرارت ثابت بدن و هر یک از تظاهرات حیاتی لازم است و این واقعیت که زندگی بدون غذا میسر نیست می‌تواند به طور کلی از اهمیت بسیار زیاد تغذیه کفایت کند.
با مشاهده اینکه دانش‌آموزان تغذیه‌ی درست و منظمی ندارند و بعضی از آن‌ها بدون خوردن صبحانه در مدرسه حاضر می‌شوند و این مشکل را نیز از زبان دبیرانشان هم شنیدم و در زنگ‌های تفریح از چیپس، پفک، و دیگر موادی که اصلاً ارزش غذایی ندارند و از منزل به مدرسه آورده بودند استفاده می‌کردند و سطح علاقه‌شان نسبت به تغذیه‌ی صحیح پایین است و دلایلم هم به شرح ذیل بود:
*) چه تعدادی از دانش‌آموزان علاقه‌ای به تغذیه‌ی صحیح و سالم نداشتند؟


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی نقش و تاثیر خوردن صبحانه و تغذیه کافی در یادگیری دانش آموزان


دانلود گزارش تخصصی نقش و تاثیر خوردن صبحانه و تغذیه کافی در یادگیری دانش آموزان





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:, دانلود رایگان گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی نقش صبحانه در یاد گیری دانش اموز, فایل دبیران و معلمان, فایل معلمان, گزارش تخصصی آموزگاران, گزارش تخصصی ابتدایی, گزارش تخصصی متوسطه, گزارش تخصصی متوسطه اول, گزارش تخصصی متوسطه دوم, گزارش تخصصی معلمان, گزارش تخصصی نقش صبحانه در یاد گیری دانش اموز, مقاله نقش صبحانه در یاد گیری دانش اموز, نقش صبحانه در یاد گیری دانش آموزان, نقش صبحانه در یاد گیری دانش اموز, تحقیق در مورد نقش صبحانه در یاد گیری, دانلود رایگان گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی ارزان, دانلود گزارش تخصصی در مورد تاثیرات صبحانه در یاد گیری بچه ها, دانلود گزارش تخصصی معلمان چگونگی علاقمند کردن دانش آموزان به خوردن صبحانه, دانلود گزارش تخصصی نقش صبحانه در یاد گیری دانش اموز, دبستان, درسی فایل, سایت درسی فایل, فایل های درسی, فروشگاه فایل فرهنگیان, مقاله نقش صبحانه در یاد گیری دانش اموز, نقش صبحانه در یاد گیری دانش آموزان, نقش صبحانه در یاد گیری دانش اموز, نقش صبحانه در یاد گیری دانش اموزان, نمونه گزارش تخصصی در مورد صبحانه دانش اموز, نمونه گزارش تخصصی مربی بهداشت در مورد صبحانه, گزارش تخصصی, گزارش تخصصی آموزگاران, گزارش تخصصی ابتدایی, گزارش تخصصی تاثیر صبحانه, گزارش تخصصی در مورد نقش صبحانه در یاد گیری دانش اموزان, گزارش تخصصی فقط 2هزار تومان, گزارش تخصصی متوسطه, گزارش تخصصی متوسطه اول, گزارش تخصصی متوسطه دوم, گزارش تخصصی معلمان, گزارش تخصصی نقش صبحانه در یاد گیری دانش اموز, گزارش تخصصی نقش صبحانه دریادگیری دنش اموز, گزارش تخصصی نیروی بهداشت, گزارشات تخصصی مدیران, گزارشات تخصصی معاونان ,
ارسال توسط ali ahamadi

    تعداد صفحات: 19     کد محصول :6828      حجم فایل:62,35 KB      نوع فایل :rar 

 


 

/////گزارش تخصصی چگونگی آموزش روخوانی و روان خوانی درس قرآن کریم

دانلود گزارش تخصصی چگونگی آموزش روخوانی و روان خوانی درس قرآن کریم
چکیده:
آموزش قرآن در مدارس و نظارت مستمر بر آن، زمینه های کسب مهارت روخوانی قرآن کریم برای دانش‌آموزان را فراهم می آورد. در این گزارش تخصصی، مهم‌ترین هدف آموزش قرآن در پایه ی سوم ابتدایی، توانایی روخوانی سوره‌ها و عبارات قرآنی کتاب درسی به روخوانی کل قرآن کریم ارتقاء می‌یابد و سایر اهداف جنبی مانند آشنایی با آموزه‌ها و پیام‌های قرآنی، قرائت زیبای برخی از سوره‌های کوتاه و … نیز آموزش نماز، با اصلاحاتی، مناسب سازی شده است. آموزش قرآن به جهت طبیعت خاص خود که با روح و جان متعلم سروکار دارد، قرار است آموزشی باشد که قرآن را محبوب و معشوق قرآن آموز گرداند و هر شیوه آموزشی که این دوستی و محبت را بهم زند و قرآن آموز را بیزار سازد ، البته مطلوب نخواهد بود.
تاکنون بحث و برسی های فراوانی پیرامون آسیب شناسی روش های آموزش قرآن انجام شده است؛ اما تجارب آموزشی و پژوهشی نشان داده است که متأسفانه مشکلاتی فرا روی چنین آموزش مبارکی واقع شده است.
گزارش حاضر با ارائه چند فرضیه و آزمایش آنها، مسأله را از نقطه نظر فرآیند پردازش اطلاعات خواندن مورد تحلیل و ارزیابی قرار می دهد.

مقدمه:
قرآن و صحیح خواندن آن یکی از ضروری‌ترین مسائلی است که هر شخص مسلمان باید آن را بداند تا بتواند با صحیح خواندن آن هیچ گونه دخل و تصرّفی در معنای آن به وجود نیاورد، چون همانطور که می دانیم تلفّظ صحیح کلمات عربی از اساسی‌ترین مراحل خواندن این زبان است که اگر اشتباهی در تلفظ آن زبان انجام گیرد، معنای این کلمه به طور کلّی عوض می‌شود و گاهی اوقات معنایی دقیقاً” در مقابل آن معنای منظور ایجاد می‌کند، مثلاً” در آیه‌ی اوّل سوره‌ی مبارکه‌ی فاتحه آمده است: «الحمدلله ربّ العالمین» که در اینجا «حمد» به معنای «ستایش» است ولی اگر تلفّظ آن به جای حمد، «همد» خوانده شود به معنای «هلاک شده» است. بدین خاطر بر آن شدم در سر کلاس نسبت به صحیح خوانی قرآن و سپس ترتیل قرآن اهتمام ورزیده و روشی را به کار گیرم که این مشکل اساسی دانش آموزان را حل نمایم


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی چگونگی آموزش روخوانی و روان خوانی درس قرآن کریم

دانلود گزارش تخصصی چگونگی آموزش روخوانی و روان خوانی درس قرآن کریم





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی قرآن,گزارش تخصصی قرآن متوسطه اول,گزارش تخصصی قرآن ابتدایی,گزارش تخصصی قرآن هشتم,گزارش تخصصی قرآن پایه هشتم,گزارش تخصصی قرآن دوم ابتدایی,گزارش تخصصی درس قرآن,نمونه گزارش تخصصی درس قرآن,گزارش تخصصی قران ششم,گزارش تخصصی فارسی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی قران هفتم,گزارش تخصصی درس قران متوسطه اول,گزارش تخصصی معلمان قران,گزارش تخصصی درس قران,گزارش تخصصی قرآن,گزارش تخصصی قرآن متوسطه اول,گزارش تخصصی قرآن ابتدایی,گزارش تخصصی قرآن هشتم,گزارش تخصصی قرآن پایه هشتم,گزارش تخصصی قرآن دوم ابتدایی,گزارش تخصصی درس قرآن,نمونه گزارش تخصصی درس قرآن,گزارش تخصصی فارسی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی درس قرآن متوسطه اول,
ارسال توسط ali ahamadi

 

  تعداد صفحات: 15     کد محصول :6827      حجم فایل:116,68 KB      نوع فایل :rar 
 


 

\\گزارش تخصصی دلایل بی علاقگی و ضعف دانش آموزان به درس زبان فارسی و اهمیت یادگیری آن

دانلود گزارش تخصصی دلایل بی علاقگی و ضعف دانش آموزان به درس زبان فارسی و اهمیت یادگیری آن

چکیده
زبان فارسی به عنوان یکی از زبان‌های غنی و کهن دنیا و زبان دوم اسلام، به لحاظ گستره واژگانی و توانایی‌های خود، در ردیف زبان‌های مهم دنیا جای دارد و از ارزش شایانی برای انتقال مفاهیم دوستی و معانی بلند برخوردار است. زبان فارسی امروز بی‌گمان در ایجاد پیوند دوستی ملل هم جوار و سایر ملت‌ها در تحقق و شکل‌گیری طرح گفت وگوی ملت‌ها و تمدن‌ها نقش بسزایی ایفا می‌کند، و بیش از پیش توانسته است توجه جهانیان را به خود جلب کند و آنها را به اندیشیدن در ایجاد روابط و پیوندهای دوستی با این زبان تشویق کرده است این کتاب ها به یک باز نگری مجدّد نیاز دارد . تحقیق کننده در این گزارش بر آن است تا بخشی از مشکلات آموزش زبان فارسی در آموزش متوسطه را برشمارد و راه حل هایی را برای رفع آنها ارائه دهد.

مقدمه
تحقیقات سالهای اخیر نشان می دهد که عدم توجه به درس ادبیات فارسی بخصوص در سال های اولیه تحصیل منتج به این شده است که فراگیران در دروس دیگر نیز دچار ضعف شده و در فهم سایر دروس دچار مشکل شوند. ادبیات به عنوان درس «مادر» باید در صدر توجه دبیران محترم قرار گیرد تا مهارت خواندن که یکی از اهداف مهم آموزشی است؛ انجام پذیرد. چرا که خواندن نه تنها یکی از مهم ترین مهارت هاست بلکه از ضروریات بشر محسوب می گردد. در واقع نه فقط درس ادبیات فارسی، بلکه انگیزه یادگیری تمام دروس کم و بیش به میزان مهارت خواندن ارتباط دارد.

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی دلایل بی علاقگی و ضعف دانش آموزان به درس زبان فارسی و اهمیت یادگیری آن





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی فارسی اول ابتدایی,گزارش تخصصی درس فارسی اول ابتدایی,گزارش تخصصی فارسی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی علوم سوم ابتدایی,گزارش تخصصی درس ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی علوم پایه سوم ابتدایی,گزارش تخصصی فارسی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی علوم دوم ابتدایی,گزارش تخصصی فارسی ابتدایی,گزارش تخصصی فارسی ششم,گزارش تخصصی علوم ششم,گزارش تخصصی علوم ششم ابتدایی,گزارش تخصصی فارسی پایه ششم,گزارش تخصصی علوم پایه ششم,گزارش تخصصی فارسی دهم,گزارش تخصصی فارسی,گزارش تخصصی فارسی هفتم,گزارش تخصصی فارسی راهنمایی,گزارش تخصصی فارسی متوسطه اول,گزارش تخصصی فارسی هشتم,گزارش تخصصی ادبیات فارسی راهنمایی,گزارش تخصصی درس ادبیات فارسی متوسطه اول,
ارسال توسط ali ahamadi

  تعداد صفحات: 13     کد محصول :6825      حجم فایل:34,96 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی راهبردهایی برای افزایش انگیزه انجام تکالیف دانش آموزی

دانلود گزارش تخصصی راهبردهایی برای افزایش انگیزه انجام تکلیف دانش آموزی
چکیده:
در مورد اغلب دانش آموزان، تشویق کردن آن‌ها برای انجام تکالیف مدرسه کافی است. اما در بعضی از دانش آموزان این انگیزه به اندازه کافی نیست. بعضی از دانش آموزان بی میل هستند و اکراه دارند. این بچه‌ها به انگیزه‌های بیشتری احتیاج دارند. بنابراین تصمیم به ارایه ارهکارهای جدیدی شدم:
۱٫ به فرزندانتان به خاطر انجام صحیح و به موقع تکالیف درسی پاداش دهید.
۲٫ عادت‌های فرزندانتان در زمینه تکالیف درسی را تقویت کنید.
۳٫ تکالیف را بخش بندی کنید و در میان انجام آن‌ها برای دانش آموزان زنگ تفریح قرار دهید و با خوراکی از او پذیرایی کنید.
برای این کار ترجیح دادم با تحقیق در مورد انجام ندادن تکالیف مدرسه و ایجاد انگیزه در انجام آن، آسیب‌ها، مشکلات و راهکارهای را دریابم. با توجه به اینکه خودم به تنهایی نمی‌توانستم این گزارش را انجام دهم

مقدمه
همه‏ی ما از اهمیت انگیزه دانش آموزان در انجام دادن تکالیف خود در دوران در تحصیل آگاهی کامل داریم، با این حال بیش‏تر ما احساس می‏کنیم در زندگی به اندازه‏ی کافی دارای انگیزه برای انجام دادن تکالیف نیستیم. انگیزه انجام دادن تکالیف به ما کمک می‏کند تا احساس رضایت‏خاطر کنیم، درباره‏ی خودمان احساس مسئولیت نماییم و بر تحصیل خود تسلط داشته باشیم. بی‏انگیزگی در انجام دادن تکالیف در بین دانش‏آموزان این نگرانی را در والدین و معلمان به‏وجود می‏آورد که شاید آن‏ها نتوانند در مورد خود به درستی عمل کنند، به بیراهه بروند یا حتی وقت خود را وقت‌های آزاد تلف کنند. موقعیت و شرایط محیط آموزشی از جمله عواملی است که با بی‏انگیزگی دانش‏آموزان ارتباط نزدیک دارد. معلم مهم‏ترین نقش را در مدرسه ایفا می‏کند و چگونگی عملکرد دانش‏آموز به رفتار معلم بستگی دارد. برای معلم انگیزه‏ی دانش‏آموز هم به‏عنوان هدف و هم به‏عنوان وسیله‏ی پیشرفت در سایر زمینه‏ها اهمیت بسیار بالایی دارد.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی راهبردهایی برای افزایش انگیزه انجام تکلیف دانش آموزی

دانلود گزارش تخصصی راهبردهایی برای افزایش انگیزه انجام تکلیف دانش آموزی





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی اول ابتدایی,گزارش تخصصی اول ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی معلمان اول ابتدایی,گزارش تخصصی پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی کلاس اول ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان دوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی,گزارش تخصصی علوم اول ابتدایی,گزارش تخصصی اول,گزارش تخصصی پایه اول,گزارش تخصصی زبان متوسطه اول,گزارش تخصصی معلمان اول ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی معلم پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان پایه دوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلم پایه دوم ابتدایی,گزارش تخصصی پایه سوم ابتدایی,گزارش تخصصی پایه دوم ابتدایی,گزارش تخصصی پایه اول دبستان,گزارش تخصصی کلاس سوم ابتدایی,گزارش تخصصی پایه ی اول ابتدایی,گزارش تخصصی کلاس دوم ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان پایه دوم,گزارش تخصصی کلاس اول,گزارش تخصصی پایه سوم,گزارش تخصصی معلمان پایه سوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی درس ریاضی اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی دوم دبستان,گزارش تخصصی درس ریاضی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی درس فارسی اول ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi

 

    تعداد صفحات: 16     کد محصول :6823      حجم فایل:34,61 KB      نوع فایل :rar 
 


 

گزارش تخصصی راههایی برای شاد سازی فضای کلاس

دانلود گزارش تخصصی راههایی برای شاد سازی فضای کلاس

چکیده:
بی‌شک فضای شاداب و دوست‌ داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه دانش آموزان و دانش‌آموزان می‌شود. انسان شاداب، پویا و پرتحرک به زندگی امیدوار است و برای رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند برعکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، ناتوان و عاجز است و لازمه تحقق و ایجاد مدارس بانشاط، تغیر نگرش و نگاه نو و جدید اولیا و مربیان مدرسه در خصوص زیباسازی و بهسازی فضای آموزشگاه است چرا که فضای زیبا و شاداب تاثیر زیادی در پیشرفت تحصیلی و روحیه دانش‌آموزان و معلمان دارد.
تجربه نشان داده است که در هر جا اولیا باآگاهی و مشارکت فکری، فرهنگی و مادی خود در مدرسه مشارکت کرده‌اند روند پیشرفت تحصیلی و فعالیت مدارس از جایگاه بهتر و مطلوب‌تری برخوردار شده است.
 علت انتخاب این موضوع موارد زیر است:
۱-رخوت و بی حالی، عدم توجه به درس، صحبت کردن هنگام تدریس معلم
۲-پرسیدن ساعت از یکدیگر برای راحت شدن از جو کلاس.
۳- کاهش راندمان درسی در کلاس‌های با فضای غیر مفرح در مقایسه با کلاس‌های شاد که بطور متوسط نمرات دانش اموزان به نسبت بالاتر است.
۴- معلم محوری صرف و عدم مشارکت دانش آموزان در کلاس درس.
مقدمه
شادی و نشاط از نیازهای روحی انسان است که در بسیاری از جنبه ای حیاتی،نقش موثری ایفا می‌کند و از نگاه صاحب نظران،پیش نیاز اساسی و بستر لازم برای هر نظام تعلیم و تربیت پویاست. در واقع هدف نظام تعلیم و تربیت،ایجاد محیطی امن و سرشار از شادی و نشاط است،به طوری که دانش آموزان بتوانند با آودگی خاطر عقاید خود را بیان کنند و با همدیگر تعامل سازنده داشته باشند تا بتوانند به رشد و شکوفایی دست یابند. عوامل متعدد در ایجاد کلاس شاد و با نشاط مؤثر است: عوامل درونی و عوامل بیرونی.

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی راههایی برای شاد سازی فضای کلاس





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:, دانلود گزارش تخصصی شاد کردن کلاس , نمونه گزارش تخصصی شاداب سازی کلاس درس , نمونه گزارش تخصصی شاداب کردن کلاس درس , گزارش تخصصی جذاب کردن کلاس درس , گزارش تخصصی شاد کردن و جذاب سازی فضای کلاس , گزارش تخصصی شاداب سازی کلاس , گزارش تخصصی معلمان ابتدایی و دبیرستان , گزارش تخصصی چگونه یک کلاس شاد داشته باشیم , گزارش تخصصی رایگان , گزارش تخصصی رایگان ورد , دانلود گزارش تخصصی رایگان , نمونه گزارش تخصصی رایگان , گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی رایگان , گزارش تخصصی معلمان رایگان , سایت گزارش تخصصی رایگان , دانلود نمونه گزارش تخصصی رایگان , دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان , دانلود رایگان مقالات گزارش تخصصی , دانلود رایگان گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی , دانلود رایگان گزارش تخصصی ابتدایی , گزارش تخصصی ورد , دانلود گزارش تخصصی ورد , گزارش تخصصی Word , گزارش تخصصی بصورت ورد , نمونه گزارش تخصصی ورد , گزارش تخصصی Doc , گزارش تخصصی Docx , نمونه گزارش تخصصی Doc , تحقیق گزارش تخصصی Docx , گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی Doc , گزارش ت ,,
ارسال توسط ali ahamadi

   تعداد صفحات: 18     کد محصول :6822      حجم فایل:30,14 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی وظایف معلمین پرورشی

دانلود گزارش تخصصی وظایف معلمین پرورشی و راهکارهای جذب کردن دانش آموزان به فعالیت پرورشی
چکیده:
واقعیت این است که نوع نگاه به مربی پرورشی در طول گذشت حدود ۳۲ سال از انقلاب اسلامی دستخوش تغییر و تحولاتی بوده است والبته که چنین هم انتظار می رفته ، زیرا ما در هر زمان با عناصر و موءلفه های متفاوتی روبرو هستیم که برای مقابله با گسترش آنان بایداز شیوه های متفاوتی استفاده کنیم .
به عنوان مثال : مأموریت مربی پرورشی در زمان ۱۰ سال گذشته و هم اکنون به یک صورت نمی باشد ،امروز با طرح مدیریت پرورش استعدادهای دانش آموزان برای مربی پرورشی نیز نوع دیگری از نگرش است که برای کار کرد و مأموریت مربی پرورشی طراحی شده است .با این نگاه قطعا مربی پرورشی در می یابد که وی به تنهایی مسوول نیست بلکه بقیه معلمان و مسوولان نیز در زمینه ی مسائل پرورشی مسوول می باشند و این ماموریت خطیر از نگاه اصلاح گرانه به مفهوم آموزش و پرورش حکایت می کند .

مقدمه
برخلاف تابلوی ادارات آموزش و پرورش که کلمه آموزش را برپرورش مقدم داشته اند ، موضوع پرورش همیشه در طول تاریخ بر تعلیم مقدم بوده است ، تعلیم بدون پرورش همانند جسم بی روح و شب بی ستاره است .
اگر دانش آموخته ای بدون پرورش موفق به کسب مدارج علمی شود علم او همانند سرطانی است که باالقوه در وجود هر شخصی نهفته و هر لحظه امکان بروز و نابودی بدن شخص را دارد .
اگر امروزه بدون شک جهان به دو قطب غنی و فقیر تقسیم گردیده است و درحالی که انسان هایی از فرط خوشی و مستی در کشورهای عربی و اروپایی دست به کارهایی می زنند که انسان شرم دارد آنرا به زبان بیاورد، درمقابل در گوشه دیگر جهان انسان هایی در هر ثانیه بر اثر گرسنگی می میرند ،حاصل عدم پرورش صحیح همان انسان هاست .
اگر جوان امروزی هویت پاک خود را گم کرده است و چراغ به دست شبانه روز به دنبال ان هرگز آنرا پیدا نمی کند و سرانجام با خود کشی به سراغ جواب نا پیداهای خود می رود ناشی از عدم پرورش مربیانی است که مسیر نور را به خوبی به این جوانان رهنمون نشده اند .
اگر امروزه دیوار بی اعتمادی بلندترین واژه تاریخ است که در قرن بیستم به وجود آمده است و به قول شاعر که می گفت چینه ها کوتاه است امروز این جمله او را باید در موزه های فرهنگ و هنر جست ناشی از عدم پرورش صیح آدم های این جامعه است.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی وظایف معلمین پرورشی و راهکارهای جذب کردن دانش آموزان به فعالیت پرورشی

دانلود گزارش تخصصی وظایف معلمین پرورشی و راهکارهای جذب کردن دانش آموزان به فعالیت پرورشی





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی مربیان پرورشی,گزارش تخصصی معلم پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربی پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی,گزارش تخصصی مربیان پرورشی رایگان,گزارش تخصصی معلمان پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربی پرورشی رایگان,گزارش تخصصی پرورشی,گزارش تخصصی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی پرورشی رایگان,گزارش تخصصي پرورشي,گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مربیان پرورشی,گزارش تخصصی معاونت پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی درس پرورشی,گزارش تخصصی معاونین پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی پرورشی مقطع ابتدایی,گزارش تخصصي معاون پرورشي,گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه اول,گزارش تخصصی معاون پرورشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی معاون پرورشی رایگان,گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه دوم,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدرسه ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مربیان پرورشی رایگان,گزارش تخصصی معلم پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس,تدوین گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاونین پرورشی ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi

  تعداد صفحات: 16     کد محصول :6820      حجم فایل:43,5 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی راههایی برای آموزش روان خوانی درس خوانداری دانش اموزان

دانلود گزارش تخصصی راههایی برای آموزش روان خوانی درس خوانداری دانش اموزان
چکیده:
در این گزارش سعی شده با استفاده ازنظر همکاران و کمک مادر و کمک دانش آموزان دیگر در کارهای تیمی تا حدودی مشکل دانش آموزپایه اول که در روخوانی ضعف شدیدی داشته و این ضعف روی دروس دیگر او نیز تأثیر داشته بررسی شود و تا حدودی هم مؤثر بوده است. من در این گزارش سعی نموده ام تا به موارد ذیل پاسخ داده وراهکارهایی برای موضوع مورد نظر ارایه دهم:
-آشنایی بیشتر با روش‌ها وراه کارهایی جهت بهتر خواندن.
-پی بردن به نقش خواندن در پیشرفت دروس دیگر.
_کمک به دانش آموزانی که مشکل خواندن دارند و این مشکل باعث افت تحصیلی انها میشود.
_مطالعه وتحقیق بیشتر جهت بهتر شدن امر یاددهی و یادگیری.

مقدمه
خوب خواندن از عوامل مهّم پیشرفت و سرگرمی ولذّت بردن ورفع خستگی است. امروز باید به دانش آموزان خود خواندن را بیاموزیم تا فردادبتوانند بخوانند ویاد بگیرند. نکته‌ی مهّم در امر خواندن توجّه وتأکید بر امر فهمیدن می‌باشد نه صرفاً که به صورت عادت در آمده است. کی از علل ضعف دانش آموزان در درورس مخصوصاً ضعف در حل کردن مسئله‌های ریاضی و نفهمیدن آن‌ها مربو ط به ناتوانی آن‌ها در روخوانی و عدم درک آنچه مطالب می‌باشد. اغلب مشاهده می‌شود دانـش آموزی مطلبی را می‌خواند یا اولیـای او عقیده دارند مرتّب درس می‌خواند اما نمی‌فهمد یا دانش آموز دیگری با وجود این که تلاش می‌کند اما در املانویسی مشکل دارد تمام این اشکالات بر می‌گردد به ضعف دانش- آموز در روخوانی و آگاه نبودن او به روش مطالعه. یک معلّم آگاه وعلاقه مند به شغل معلّمی باید ابتداروشهای مطالعه وروان خوانی را به دانش آموزان خود بیاموزد وسپس در پی برطرف کردن اشکالات در دروس دیگر باشد و این مقدور نمی‌باشد مگر این که خود معلّم از روش‌های مختلف مطالعه و روان خوانی اطّلاع کافی داشته باشد.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی راههایی برای آموزش روان خوانی درس خوانداری دانش اموزان


دانلود گزارش تخصصی راههایی برای آموزش روان خوانی درس خوانداری دانش اموزان





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی مشکل روانخوانی,گزارش تخصصی مشکل روان خوانی,گزارش تخصصی روان خوانی ششم ابتدایی,گزارش تخصصی درس,اقدام پزوهی درس ششم ابتدایی,گزارش تخصصی ابتدایی,گزارش تخصصی ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی ابتدایی پایه پنجم,گزارش تخصصی ابتدایی پایه سوم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی,گزارش تخصصی معلم ابتدایی,گزارش تخصصی مدیران ابتدایی,گزارش تخصصی مقطع ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه پنجم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه سوم,گزارش تخصصی علوم پایه سوم ابتدایی,گزارش تخصصی دروس پایه سوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی برای ارزشیابی,نمونه گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان اول ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان پنجم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان دوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی مدیران ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی مدیران مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی مدیران ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی مدیر ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی مدیران مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی دوره ی ابتدایی,گزارش تخصصی دوره ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی مقطع ابتدایی,گزارش تخصصی پرورشی مقطع ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان دوره ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی ابتدایی جدول ضرب,گزارش تخصصی ریاضی چهارم دبستان,گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی چهارم ابتدایی,گزارش تخصصی درس ریاضی ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی پنجم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی ششم ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi

  تعداد صفحات: 16     کد محصول :6818      حجم فایل:33,78 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی تاثیر هوش هیجانی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی تاثیر هوش هیجانی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان 
چکیده:
این گزارش تخصصی به بررسی ارتباط بین هوش هیجانی و هوش شناختی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تیز هوش و عادی پرداخته است. پیشرفت تحصیلی که دارای ملاک‌ها و معیارهایست که اغلب با افزایش نمره معدل دانش آموختگان همراه است .دانش آموزان در یادگیری درسهای آموزش داده شده دارای توانمندیهای متفاوتی اند عده‌ای مستعد یادگیری و عده‌ای فاقد استعداد لازم برای یادگیری ‌اند . به عنوان مثال از میان دانش آموزانی که دارای شرایط یکسان برای آموزش درس‌هایشان هستند عده‌ای دارای نمرات خوب و مناسب و عده‌ای پیشرفت تحصیلی را هرگز تجربه نکرده‌اند. اگر سن ، انگیزه و بقیه شرایط این دانش آموزان را یکسان در نظر بگیریم دلیل بروز این تفاوتها واقعاً در چیست ؟
نتایج بسیاری از تحقیقات حاکی از آن است که هوش هیجانی بیشتر از ضریب هوشی در موفقیت زندگی و تحصیل نقش دارد . همچنین این تحقیقات حاکی از اهمیت وجود هوش هیجانی در محیط‌های کاری ، کلاس‌های درس ، بهبود عملکرد در مصاحبه‌ها ، کارهای گروهی و مسائل ذهنی است .

مقدمه
در تمام نظام‌های تعلیم و تربیت، میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شاخص موفقیت در فعالیت‌های علمی و آموزشگاهی است. یکی از عوامل مهم در تعیین موفقیت تحصیلی هوش شناختی است که به وسیله هوش مورد سنجش قرار می‌گیرد. اگرچه نمره آزمون هوش می‌تواند ملاک نسبتاً خوبی برای تعیین موفقیت افراد باشد اما باید توجه داشت که این‌گونه آزمون‌ها قادر به اندازه‌گیری همه جنبه‌های هوش نیستند. به طور کلی، آزمون‌های هوش بیشتر به سنجش توانایی درک امور انتزاعی می‌پردازند. زمانی که مطالعه هوش، آغاز شد بر جنبه‌های شناختی آن نظیر حافظه و حل مسأله تأکید شده است، و باتوجه به این‌که عوامل دیگری از جمله انگیزش، علاقه به تحصیل، محیط مناسب و غیره نیز در پیشرفت تحصیلی دخالت دارد، بنابراین با به دست آوردن هوش بهر با قاطعیت نمی‌توان در مورد موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان نظر داد در گذشته، IQ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تعیین‌کننده‌های موفقیت در نظر گرفته می‌شد و در نتیجه در آموزش نیز بر تیزهوشی تحصیلی در شکل نمرات آموزشی تأکید می‌شد. اما اکنون تحقیقات نشان می‌دهد که IQ به تنهایی اندکی از پیشرفت در زندگی و کار را پیش‌بینی می‌کند.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی تاثیر هوش هیجانی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان 


دانلود گزارش تخصصی تاثیر هوش هیجانی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان 





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی معلمان پایه دوم,گزارش تخصصی معلمان اول ابتدایی,گزارش تخصصي معلمان,گزارش تخصصی معلمان پنجم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان هنرستان,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه سوم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه پنجم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی برای ارزشیابی,گزارش تخصصی معلم ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی,گزارش تخصصی پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی تربیت بدنی,گزارش تخصصی شیمی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی,گزارش تخصصی کلاس اول ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی پایه سوم ابتدایی,گزارش تخصصی پایه دوم ابتدایی,گزارش تخصصی پایه اول دبستان,گزارش تخصصی کلاس سوم ابتدایی,گزارش تخصصی پایه ی اول ابتدایی,گزارش تخصصی کلاس دوم ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی درس تربیت بدنی,گزارش تخصصی رشته تربیت بدنی,گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی,گزارش تخصصی دبیران تربیت بدنی,گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی,گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی,گزارش تخصصی شغلی تربیت بدنی,نمونه گزارش تخصصی تربیت بدنی,گزارش کار تخصصی تربیت بدنی,گزارش تخصصی شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی درس شیمی,گزارش تخصصی دبیران شیمی,گزارش تخصصی معلمان شیمی,گزارش تخصصی دبیر شیمی,گزارش تخصصی درس شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان علوم تجربی راهنمایی,گزارش تخصصی معلمان عربی راهنمایی,نمونه گزارش تخصصی معلمان راهنمایی,دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان دوم ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi

 تعداد صفحات: 13     کد محصول :6816      حجم فایل:25,89 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی تاثیر مشارکت گروهی دانش آموزان بر افزایش یادگیری درسی آنها

دانلود گزارش تخصصی تاثیر مشارکت گروهی دانش آموزان بر افزایش یادگیری درسی آنها
چکیده:
یادگیری مشارکتی یک روش تدریس موفق در گروه های کوچک است در این روش، در هریک از گروه ها، دانش آموزان با توانایی های متفاوت و با استفاده از فعالیت های یادگیری گوناگون درک خود را نسبت به موضوع درسی بالا می برند. این تحقیق در قالب یک گزارش تخصصی به بررسی تاثیر مطالعه فردی در مقابل مطالعه گروهی بر برخی جوانب نوشتار زبان آموزان ایرانی پرداخته است. همچنین این تحقیق گامی بیشتر برداشته تا تاثیر احتمالی خواندن گروهی را دانش آموزان بررسی کند.

مقدمه
یادگیری یک فرایند اجتماعی است و فعالیت های یادگیری برای رسیدن به مرحله تولید اندیشه و اطلاعات حیاتی است. این فکر راژان پیاژه، که از محققان پیشگام در زمینه تعیین تحول فکر به شمار می رود، تایید می کند.
پیاژه نشان داده است که بیشتر آموخته های مهم ما حاصل تعامل با دیگران است. اگر دانش آموزان در مورد یک کتاب، یک تکلیف و با یک مسئله فقط نظرات، واکنش ها و پرسش های خود راداشته باشند، یادگیری آنان به اندازه ی زمانی که به نظرات دیگران نیز دسترسی داشته باشند، پربار نخواهد بود. عمده ترین هدف این روش کوشش برای دستیابی به فعالیت های عالی ذهنی است.
معلمان در مدارس با سه موقعیت آموزشی روبه رو هستند که در بیشتر موارد یکی از آن ها را انتخاب می کنند. ممکن است در هر کلاس معلمان دروس را به نحوی سازماندهی کنند که دانش آموزان وادار شوند برای برنده شدن تلاش کنند. همچنین، آنان به دانش آموزان اجازه می دهند که برابر با میل خود به یادگیری بپردازند و در برخی موارد، معلمان دانش آموزان را به صورت سازماندهی می کنند که در قالب گروه هایی با یاری یک دیگر مطالب درسی را فرا می گیرند. ولی در بیشتر موارد دیده می شود که در کلاس ها دانش آموزبه تنهایی کار می کند. به هر کدام از دانش آموزان گفته می شود که سرت به کار خودت باشد. با بغل دستی صحبت نکن و..

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی تاثیر مشارکت گروهی دانش آموزان بر افزایش یادگیری درسی آنها

دانلود گزارش تخصصی تاثیر مشارکت گروهی دانش آموزان بر افزایش یادگیری درسی آنها





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی درس ریاضی هفتم,گزارش تخصصی ریاضی هفتم,گزارش تخصصی ریاضی پایه هفتم,گزارش تخصصی ریاضی پایه هشتم,گزارش تخصصی عربی هفتم,گزارش تخصصی عربی هشتم,گزارش تخصصی درس عربی هشتم,گزارش تخصصی کاروفناوری هفتم,گزارش تخصصی علوم هفتم,گزارش تخصصی دینی هفتم,گزارش تخصصی زبان انگلیسی پایه هفتم,گزارش تخصصی متوسطه اول,گزارش تخصصی زبان متوسطه اول,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی ادبیات متوسطه اول,گزارش تخصصی معلمان متوسطه اول,گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی درس عربی متوسطه اول,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه اول,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم,گزارش تخصصی متوسطه دوم,گزارش تخصصی درس عربی متوسطه دوم,گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی متوسطه,گزارش تخصصی زبان متوسطه,گزارش تخصصی معلمان متوسطه,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه,گزارش تخصصی مدیران متوسطه,گزارش تخصصی زبان متوسطه دوم,گزارش تخصصی زبان انگلیسی دبیرستان,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم رایگان,گزارش تخصصی معلمان متوسطه دوم,گزارش تخصصی معلمان دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان عربی دبیرستان,نمونه گزارش تخصصی معلمان دبیرستان,گزارش تخصصی ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی ریاضی دوم دبیرستان,گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه,گزارش تخصصی درس ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول,گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول رایگان,گزارش تخصصی مدیران دبیرستان,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه,
ارسال توسط ali ahamadi

    تعداد صفحات: 15     کد محصول :6814      حجم فایل:30,26 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی فاید و اهمیت وجودی مشاور در مدارس و تاثیر آن بر روان و پیشرفت درسی دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی فاید و اهمیت وجودی مشاور در مدارس وتاثیر آن بر روان و پیشرفت درسی دانش آموزان

چکیده:
اهداف آموزش وپرورش زمانی تحقق خواهند یافت که برنامه ها و محتوای آموزشی با توجه به نیازها وامکانات دانش آموزان تهیه و اجرا گردند. .در گزارش حاضرپس از ذکر مقدمه ای چند درقسمت تجزیه وتحلیل مطالب به ترتیب به فایده و اهمیت مشاوره،تاریخچه راهنمایی و مشاوره،تعاریف راهنمایی و مشاوره ، اهداف مشاوره و راهنمایی ، ضرورت مشاوره در مدارس ، مشاوره و راهنمایی در نظام آموزش و پرورش ، نقش مشاور در مدارس ، امور تحصیلی ، تأمین بهداشت روانی‌ دانش آموزان و مهم ترین وظایف کادر آموزشی در برابر برنامه مشاوره و راهنمایی پرداخته شده است.

مقدمه:
مشاوره و راهنمایی درمدارس برنامه‌ای حیاتی است که در عرصه‌ی تعلیم و تربیت جهان (خصوصاً دوره‌ی آموزش عمومی) از سال‌های دور مورد توجّه قرار گرفته است. چرا که طیّ این دوره‌ دانش‌آموزان در مرحله‌ی آغازین تجربه‌های اجتماعی توأم با رشد فردی قرار دارند.
تعلیم و تربیت در دوره‌ی مذکور نقش تعیین‌کننده‌ای در هدایت فراگیر و نقش‌پذیری متناسب وی در جامعه ایفا می‌نماید به‌طوری که ایجاد سرمایه‌ی انسانی و توسعه‌ی فرهیختگی در جامعه‌ی ناشی از تربیت فراگیران در این دوره به ویژه با تأکید بر شناخت توانایی‌ها، استعداد‌ها و علایق آنان است. کمک به توسعه‌ی مهارت‌های زندگی به ویژه فرآیند تصمیم‌گیری و هدف‌گزینی از ضرورت‌های ارزشمندی است که تقویت فرآیند مشاوره و راهنمایی از طریق معلّمان دانا و دلسوز را میسّر می‌سازد.
برای تحقّق برنامه‌های مذکور دو رویکرد وجود دارد :
۱ـ تأکید بر مشاور در مدارس به عنوان یک فرد متخصّص
۲ـ ارتقاء فرآیند راهنمایی و مشاوره از طریق توانمند‌سازی کلیه‌ی عوامل انسانی مدارس (مدیر ـ معاون ـ مربّی و معلّمان)


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی فاید و اهمیت وجودی مشاور در مدارس وتاثیر آن بر روان و پیشرفت درسی دانش آموزان





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی مشاور مدرسه,گزارش تخصصی مشاوره مدرسه,نمونه گزارش تخصصی مشاور مدرسه,گزارش تخصصی مشاوران,گزارش تخصصی مشاوره,گزارش تخصصی مشاور,نمونه گزارش تخصصی مشاوران,گزارش تخصصی مشاوره دبیرستان,گزارش تخصصی مشاور متوسطه اول,گزارش تخصصی مشاوره ای,نمونه گزارش تخصصی مشاوران مدارس,گزارش تخصصی مرتبط با شغل مشاوره,گزارش تخصصی مشاور مدرسه,دانلود گزارش تخصصی مشاور مدرسه,گزارش تخصصی مشاور مدرسه متوسطه اول,گزارش تخصصی گزارش تخصصی مشاوره,گزارش تخصصی مشاور مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی مشاور متوسطه,گزارش تخصصی مشاور راهنمایی,دانلود رایگان گزارش تخصصی مشاور مدرسه,نمونه گزارش تخصصی مشاوران مدارس,پیشنهاد مشاور مدرسه,گزارش تخصصی مشاور دبیرستان,نمونه گزارش تخصصی مشاوره,گزارش تخصصی مشاور,گزارش تخصصی مشاور ابتدایی,گزارش تخصصی مشاور متوسطه اول,گزارش تخصصی مشاور متوسطه دوم,دانلود نمونه گزارش تخصصی مشاور,نمونه گزارش تخصصی مشاور مدرسه,گزارش تخصصی ارزشیابی مشاور,,
ارسال توسط ali ahamadi

 تعداد صفحات: 15     کد محصول :6812      حجم فایل:27,93 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی بیش فعالی چیست؟ و معلم باید چه تدابیری را برای کنترل آن رعایت نماید

دانلود گزارش تخصصی بیش فعالی چیست؟ و معلم باید چه تدابیری را برای کنترل آن رعایت نماید
چکیده:
این عارضه بیماری نیست، بلکه به صورت ژنتیکی، کودک فعال تر از همسالان خود است. اگر چه اغلب این کودکان در زمره کودکان با ضریب هوشی بالا قرار می گیرند، اما از کودکی به دلیل وجود این مسأله، کم حوصله و بی دقت بوده، زودتر از همسالان خود از تماشای تلویزیون، بازی و… خسته شده و دایما در حال تحرک هستند. با وجود همه این نکات، بسیار سریع الانتقال بوده و گیرایی بالایی دارند و شاید یکی از دلایل این بی حوصلگی و خستگی آنها همین مسأله باشد.در دوران مدرسه، این عارضه کماکان همراه کودک است. طبق اعلام مرکز روانشناسی _ آموزشی آمریکا نقش آموزگار و والدین تأثیر مهمی در درمان این کودکان دارد. توجه به این نکته ضروری است رفتارهای افراد مبتلا به «بیش فعالی» غیر ارادی است و از سر لج بازی، شیطنت نامطلوب و… نبوده و به عبارتی رفتارها «هدفمند» و به قصد «آزار» نیستند.ما در این گزارش تخصصی راههایی برای کنترل این عارضه مهم ،بیان می نماییم.

مقدمه
بیش فعالی به حالتی اطلاق می‌شود که کودک به نحو افراطی و بیش از اندازه فعال و پر جنب و جوش باشد و این تحرکات زیاد اطرافیان وی را دچار مشکل می‌کند. به علت بی دقتی ممکن است در انجام تکالیف مدرسه و کارهای محوله دیگر اشتباهات زیادی را مرتکب شوند. این اختلال در تعدادی از بچه‌های دوران ابتدایی دیده شده است همراهی و جلب توجه آن‌ها دشوار است. البته این اختلال به عنوان ناتوانی در یادگیری محسوب نمی‌شود بلکه به نوعی بی توجهی و حواس پرتی در یاد گیری محسوب می‌شود. نداشتن آرام و قرار و تمرکز، پر جنب و جوش بودن و به قول معروف از دیوار راست بالا رفتن از جمله مشخصه‌های یک دانش آموز بیش فعال است.
دانش آموزی که ناخواسته با داشتن این اختلال، از فعالیت بیش از حدی برخوردار است اغلب از سوی دیگران به ویژه خانواده و معلم خود سرزنش و تحقیر می‌شود و از طرف دیگر با بازیگوشی و شیطنت بسیار همه را عاصی می‌کند. در این میان مهم‌ترین عاملی که می‌تواند یاری دهنده دانش آموزان بیش فعال باشد، اطلاع رسانی صحیح و مداخله به موقع برای برطرف کردن این نقیصه است؛ مشکلی که اگر به رفع آن توجه نشود، صدمه جبران ناپذیری بر دانش آموز بیش فعال وارد خواهد کرد

فهرست


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی بیش فعالی چیست؟ و معلم باید چه تدابیری را برای کنترل آن رعایت نماید


دانلود گزارش تخصصی بیش فعالی چیست؟ و معلم باید چه تدابیری را برای کنترل آن رعایت نماید





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی بیش فعالی,گزارش تخصصی درباره بیش فعالی,گزارش تخصصی بیش فعالی دانش آموزان چهارم, کانال گزارش تخصصی, گزارش تخصصی بیش فعالی, گزارش تخصصی بیش فعالی دانش اموز ششم, گزارش تخصصی جدید, گزارش تخصصی درباره بیش فعالی, گزارش تخصصی درباره بیش فعالی پایه اول, گزارش تخصصی درباره بیش فعالی پایه دوم دبستان, گزارش تخصصی درباره بیش فعالی پایه سوم ابتدایی, گزارش تخصصی درباره بیش فعالی پایه ششم, گزارش تخصصی درباره بیش فعالی پایه پنجم, گزارش تخصصی معلمان بررسی بیش فعالی دانش آموزان, گزارش تخصصی معلمان چگونگی مدیریت بر بیش فعالی, گزارش تخصصی معلمان چگونگی کنترل دانش آموز بیش فعال,
ارسال توسط ali ahamadi

  تعداد صفحات: 15     کد محصول :6810      حجم فایل:32,78 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی ارائه راهکارهایی برای افزایش تعامل والدین با مسئولان مدرسه

دانلود گزارش تخصصی ارائه راهکارهایی برای افزایش تعامل والدین با مسئولان مدرسه

چکیده
تعامل بین والدین و مدرسه، یک اصل در تربیت رسمی است، اصلی که به اصطلا‌ح هیچ‌کس شکی در آن ندارد، اما این اصل تربیتی چگونه تحقق می‌یابد؟
درباره ضرورت‌ها و اهمیت پیوند اولیا و مربیان زیاد سخن گفته شده و البته در هر مدرسه هم، برای عملی شدن موضوع، روش‌ها و راهکارهایی ارائه شده است، پس الا‌ن باید شرایط در مدارس بسیار مطلوب باشد. آیا چنین است؟ اولیا در مدارس چه کاره‌اند و چه جایگاه و نقشی دارند؛ اصلا‌ چه رابطه‌ای بین مدرسه و خانه تعریف کرده‌ایم و چه انتظارات متقابلی داریم؟
همانند بسیاری از مسائل تربیتی دیگر، به شرایط و بسترهای فرهنگی موضوعات کمتر توجه می‌کنیم. والدین چه جایگاهی باید در تربیت رسمی داشته باشند و چه جایگاهی دارند؟ مدارس ما چه تصوراتی از نقش والدین دارند و به تعبیر بهتر، چه تصوراتی در والدین ایجاد کرده‌اند؟
برای توجه به مبانی موضوع، لا‌زم است به چند سوال پاسخ داده شود:
۱) انتظارات تربیت رسمی از والدین چیست؟
۲) در تربیت معلم و انواع آموزش‌های ضمن خدمت مدیران و معلمان، چه آموزش‌های مدونی برای ارتباط با والدین پیش‌بینی شده است؟
۳) معلم چه نقشی در تعامل مدرسه با والدین دارد و برای این نقش چه آمادگی‌های علمی و تجربی را کسب کرده است؟
۴) واقعیت‌های موجود در مورد پیوند خانه و مدرسه چیست؟ و این واقعیت‌ها تا چه اندازه با اصول و اهداف مکتوب بیان شده تطابق دارند؟

مقدمه
خانواده، نخستین نهاد اجتماعی است که تأمین کننده‌ی نیازهای روانی و جسمانی افراد است. دانش آموز از همان ابتدایی شیر خوارگی از محیط خانواده متأثر می‌شود و در بزرگسالی نیز این تأثیر پیچیدگی خاص خود را پیدا می‌کند. خانواده در رشد شخصیت فرزندان، تحکیم ارتباط میان اعضای خود و اعتلای فرهنگ جامعه و … نقش و اهمیت بسزایی دارد.
فرزند در خانه و در دامان والدین رشد می‌کند و آماده‌ی ورود به مرحله‌ی دیگری می‌شود. خانه و مدرسه به عنوان دو نهاد اصلی تعلیم و تربیت هر جامعه ای محسوب می‌شود. وضعیت موجود هر جامعه ای نتیجه یادگیری دیروز افراد در خانه و مدرسه است و وضعیت فردای هر جامعه در نتیجه سرمایه گذاری‌هایی است که امروز روی دانایی افراد در خانه، مدرسه و جامعه انجام می‌گیرد.
یک اصل مهم دانایی می‌گوید: آینده یافتنی نیست، بلکه ساختنی است اگر به دنبال ساختن آینده جامعه هستید بین خانه و مدرسه پل ارتباطی و دانش افزایی بزنید و اجازه بدید این پل از جامعه بگذرد.
در تعریفی از راجرز خانواده چنین تعریف شده است: خانواده، نظامی نیمه بسته است که نقش ارتباطات داخلی را ایفا می‌کند و دارای اعضایی است که وضعیت‌ها و مقام‌های مختلفی را در خانواده و اجتماع احراز کرده و با توجه به محتوای وضعیت‌ها، افکار و ارتباطات خویشاوندی که مورد تأیید جامعه ای است که خانواده جزء لاینفک آن است، ایفای نقش می‌کند.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی ارائه راهکارهایی برای افزایش تعامل والدین با مسئولان مدرسه

 




تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی معلمان,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان راهنمایی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی معلمان دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان پایه دوم,گزارش تخصصی معلمان اول ابتدایی,گزارش تخصصي معلمان,گزارش تخصصی معلمان پنجم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان هنرستان,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه سوم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه پنجم,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی برای ارزشیابی,گزارش تخصصی معلم ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی,گزارش تخصصی پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی تربیت بدنی,گزارش تخصصی شیمی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی,گزارش تخصصی کلاس اول ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی پایه سوم ابتدایی,گزارش تخصصی پایه دوم ابتدایی,گزارش تخصصی پایه اول دبستان,گزارش تخصصی کلاس سوم ابتدایی,گزارش تخصصی پایه ی اول ابتدایی,گزارش تخصصی کلاس دوم ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی درس تربیت بدنی,گزارش تخصصی رشته تربیت بدنی,گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی,گزارش تخصصی دبیران تربیت بدنی,گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی,گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی,گزارش تخصصی شغلی تربیت بدنی,نمونه گزارش تخصصی تربیت بدنی,گزارش کار تخصصی تربیت بدنی,گزارش تخصصی شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی درس شیمی,گزارش تخصصی دبیران شیمی,گزارش تخصصی معلمان شیمی,گزارش تخصصی دبیر شیمی,گزارش تخصصی درس شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان علوم تجربی راهنمایی,گزارش تخصصی معلمان عربی راهنمایی,نمونه گزارش تخصصی معلمان راهنمایی,دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان دوم ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi

  تعداد صفحات: 17     کد محصول :6808      حجم فایل:29,97 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی بررسی عملکرد رسانه های داخلی (تلوزیون) در مورد حجاب و عفاف

دانلود گزارش تخصصی بررسی عملکرد رسانه های داخلی (تلوزیون) در مورد حجاب و عفاف
چکیده:
مسئله حجاب و عفاف همواره، یکی از معضلات مهم فرهنگی اجتماعی جامعه ما بوده که مورد توجه صاحبنظران، کارشناسان و مسئولان دستگاه های فرهنگی جامعه قرار گرفته است. یکی از بسترهای توسعه ساز در بحث حجاب و عفاف رسانه ملی و بالاخص تلویزیون است که این رسانه از آن جهت که وابسته به نظام اسلامی است می تواند نقش به سزایی در فرهنگ سازی و توسعه و نهادینه کردن حجاب و عفاف داشته باشد. آنچه مهم به نظر می رسد تلویزیون یک ابزار است و این وسیله در صورتی می تواند وظیفه خطیر خود را درست انجام دهد که ما تحلیل درستی از شرایط فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم. مقاله ی حاضر حاصل یافته های پژوهشی است که به منظور بررسی نقش رسانه ملی در تعمیق و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف انجام شده است. در این نوشتار بر آنیم تا ضمن بررسی عملکرد سیمای جمهوری اسلامی ایران و آسیب شناسی این سازمان در خصوص حجاب را بیان کنیم

مقدمه
سطحی‌نگری و بسنده کردن به مطالب صرف علمی و خشک و سهم ناچیز هنر و ادبیات، باعث می‌شود که القای معارف بدون جذابیت لازم صورت گیرد. از این رو، بخش عمده‌ای از برنامه‌های رسانه‌ها برای سطح تحصیل کرده جامعه قابل استفاده است؛ در حالی که عمده کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، حاضر به تحقیق و تعقل درباره این موضوع نیستند و بیشتر باید غیرمستقیم مورد خطاب قرار گیرند. و یا در برنامه‌ها، نوعی سطح‌نگری و ساده‌انگاری وجود دارد. اگر برنامه نسبتاً مدوّن و سیاست اصولی نیز در دستگاه‌ها و رسانه‌ها وجود داشته، تا کنون این‌ سیاست‌ها کمتر ضمانت اجرایی داشته‌اند؛ به خصوص محصولات رسانه ملی که عملاًٌ جذاب‌ترین و پرمخاطب‌ترین رسانه‌است، عمدتاً بر اساس طرح‌ها و ایده‌های سلیقه‌ای و شخصی برنامه‌سازان تهیه شده‌اند.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی بررسی عملکرد رسانه های داخلی (تلوزیون) در مورد حجاب و عفاف

دانلود گزارش تخصصی بررسی عملکرد رسانه های داخلی (تلوزیون) در مورد حجاب و عفاف





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:, گزارش تخصصی حجاب, گزارش تخصصی عفاف, گزارش تخصصی فلسفه حجاب, گزارش تخصصی فلسفه عفاف, گزارش تخصصی ,گزارش تخصصی پرورشی,گزارش تخصصی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی پرورشی رایگان,گزارش تخصصي پرورشي,گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مربیان پرورشی,گزارش تخصصی معاونت پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی درس پرورشی,گزارش تخصصی معاونین پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی پرورشی مقطع ابتدایی,گزارش تخصصي معاون پرورشي,گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه اول,گزارش تخصصی معاون پرورشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی معاون پرورشی رایگان,گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه دوم,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدرسه ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مربیان پرورشی رایگان,گزارش تخصصی معلم پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس,تدوین گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاونین پرورشی ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi

  تعداد صفحات: 16     کد محصول :6805      حجم فایل:34,14 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی ایجاد انگیزه خواندن درس شیمی

دانلود گزارش تخصصی ایجاد انگیزه خواندن درس شیمی
چکیده
با به بررسی روش‌های متنوعی که باعث ایجاد علاقه مندی و انگیزش جهت یادگیری بهتر درس شیمی دوره متوسطه در دانش اموزان می‌گردد، می‌پردازیم علی رغم تلاش ایثار گرانه معلمان عزیز در انجام هرچه بهتر رسالت پیامبر گونه‌شان این اطمینان حاصل نیست که تلاش‌هایشان در جهت حصول اهداف آموزش و پرورش باشد.
بنابراین با بررسی عواملی چون:
۱ ـ چگونگی تألیف جامع تر کتب درسی شیمی
۲ ـ آشنایی دانش اموزان با روش‌های مطالعه صحیح
۳ ـ ایجاد ارتباط بین علم شیمی و زندگی روزانه دانش اموزان به منظور آشنایی بیشتر با کاربرد علم شیمی در زندگی
۴ ـ اثر همزمانی تدریس تئوری و کار عملی جهت یادگیری بهتر
۵ ـ استفاده از روش تدریس مشارکتی ـ اجرایی

مقدمه
معلم شیمی کسی است که با روانشناسی فراگیر، فن معلمی و شیوه‌های آموزشی که با آن‌ها آشنا است می‌تواند از تأثیر عواملی که در ایجاد بی علاقگی و عدم انگیزه دانش اموزان به مطالعه درس شیمی اثر دارد ممانعت به عمل آورد.یادگیری شروع شده به ادراک می‌رسد و از آنجا به تشکیل عبارت‌ها. مفاهیم مجرد در ذهن منجر می‌شود و در نهایت به نتیجه مطلوب می‌انجامد (هربرت اسپنسر ( چون پژوهشگر به عنوان یک دبیر توفیق خدمت به دانش اموزان را دارد ضرورت بررسی و ارزیابی نحوه مطالعه و فرا گیری شیمی را احساس نموده و اقدام به پژوهشی در این زمینه نموده‌ام و شرایط مساعد و نا مساعد برای رشد فعالیت دانش اموزان را در موارد زیر جستجو می‌نمایم:
۱ ـ نوع برنامه درسی و اهداف آن
۲ ـ کتاب‌های درسی شیمی بر پایه برنامه‌های تدوین شده
۳ ـ شیوه تدریس کتاب شیمی
۴ ـ وضعیت کلاس، امکانات و محیط مدرسه
۵ ـ محیط اجتماعی کلاس از نظر سطح دانش اموزان
۶ ـ کارآیی علم شیمی در زندگی


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی ایجاد انگیزه خواندن درس شیمی


دانلود گزارش تخصصی ایجاد انگیزه خواندن درس شیمی





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی شیمی,گزارش تخصصی شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی درس شیمی,گزارش تخصصی دبیران شیمی,گزارش تخصصی معلمان شیمی,گزارش تخصصی دبیر شیمی,گزارش تخصصی درس شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی درس شیمی پایه دهم,گزارش تخصصی دبیر شیمی,گزارش تخصصی دبیر و درس شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی شیمی,گزارش تخصصی درس شیمی,نمونه گزارش تخصصی دبیر شیمی,دانلود گزارش تخصصی دبیر شیمی,دانلود رایگان گزارش تخصصی دبیران شیمی,گزارش تخصصی شیمی رایگان,گزارش تخصصی شیمی دبیرستان,دانلود رایگان گزارش تخصصی شیمی,گزارش تخصصی معلم شیمی,نمونه گزارش تخصصی شیمی,دانلود نمونه گزارش تخصصی شیمی,گزارش تخصصی شیمی بصورت ورد,دانلود نمونه گزارش تخصصی شیمی دبیرستان,نمونه موضوعات گزارش تخصصی شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی ارزشیابی شیمی,گزارش تخصصی شیمی متوسطه دوم,,
ارسال توسط ali ahamadi

  تعداد صفحات: 13     کد محصول :6804      حجم فایل:40,44 KB      نوع فایل :ms-word 

 


 

گزارش تخصصی آموزش درست خوانی درس فارسی دانش اموزان پایه

دانلود گزارش تخصصی آموزش درست خوانی درس فارسی دانش اموزان پایه
چکیده:
با توجّه به اهمیّت خواندن در این گزارش موارد ذیل ذکر شده است:
– اهداف خواندن
-راه کارهایی جهت بهتر خواندن
-راه حل‌ها و چگونگی اجرای راه حل‌ها
-چگونگی به دست آوردن اطّلاعات در رابطه با مشکل دانش آموز
هدف‌های انجام این گزارش:
-آشنایی بیشتر با روش‌ها وراه کارهایی جهت بهتر خواندن.
-پی بردن به نقش خواندن در پیشرفت دروس دیگر.
_کمک به دانش آموزی که مشکل خواندن دارد و این مشکل باعث افت تحصیلی او شده است
_مطالعه وتحقیق بیشتر جهت بهتر شدن امر یاددهی ویادگیری. در این گزارش سعی شده با استفاده ازنظر همکاران و کمک مادر و کمک دانش آموزان دیگر در کارهای تیمی تا حدودی مشکل دانش آموزپایهی پنجم که در روخوانی ضعف شدیدی داشته و این ضعف روی دروس دیگر او نیز تأثیر داشته بررسی شود و تا حدودی هم مؤثر بوده است.

مقدمه:
اقرأباسم ربک الذی خلق بخوان به نام پروردگاری که تورا خلق کرده است (سوره علق آیه ۱)
خواندن از جمله وسایل مهم فهمیدن در دنیای کنونی است. فرد می‌تواند نتیجهی تحقیقات و مطالعات دیگران را که مدّت‌ها به درازا کشیده است، را ازطریق خواندن در مدّت زمان کوتاهی فرا گیرد.
خوب خواندن از عوامل مهّم پیشرفت و سرگرمی ولذّت بردن ورفع خستگی است. امروز باید به کودکان خود خواندن را بیاموزیم تا فردادبتوانند بخوانند ویاد بگیرند. نکتهی مهّم در امر خواندن توجّه وتأکید بر امر فهمیدن می‌باشد نه صرفاً که به صورت عادت در آمده است.
یکی از علل ضعف دانش آموزان در درورس مخصوصاً ضعف در حل کردن مسئله‌های ریاضی و نفهمیدن آن‌ها مربو ط به ناتوانی آن‌ها در روخوانی و عدم درک آنچه مطالب می‌باشد.
اغلب مشاهده می‌شود دانـش آموزی مطلبی را می‌خواند یا اولیـای او عقیده دارند مرتّب درس می‌خواند اما نمی‌فهمد یا دانش آموز دیگری با وجود این که تلاش می‌کند اما در املانویسی مشکل دارد تمام این اشکالات بر می‌گردد به ضعف دانش- آموز در روخوانی و آگاه نبودن او به روش مطالعه.
یک معلّم آگاه وعلاقه مند به شغل معلّمی باید ابتداروشهای مطالعه وروان خوانی را به دانش آموزان خود بیاموزد وسپس در پی برطرف کردن اشکالات در دروس دیگر باشد و این مقدور نمی‌باشد مگر این که خود معلّم از روش‌های مختلف مطالعه و روان خوانی اطّلاع کافی داشته باشد.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی آموزش درست خوانی درس فارسی دانش اموزان پایه


دانلود گزارش تخصصی آموزش درست خوانی درس فارسی دانش اموزان پایه





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی فارسی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی علوم سوم ابتدایی,گزارش تخصصی درس ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی علوم پایه سوم ابتدایی,گزارش تخصصی فارسی هشتم,گزارش تخصصی فارسی پایه ششم,گزارش تخصصی ریاضی پایه ششم,گزارش تخصصی علوم پایه ششم,گزارش تخصصی فارسی اول ابتدایی,گزارش تخصصی فارسی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی فارسی ابتدایی,گزارش تخصصی فارسی ششم,گزارش تخصصی فارسی دهم,گزارش تخصصی فارسی,گزارش تخصصی فارسی هفتم,گزارش تخصصی فارسی راهنمایی,گزارش تخصصی فارسی متوسطه اول,گزارش تخصصی ادبیات فارسی,گزارش تخصصی ادبیات فارسی متوسطه اول,گزارش تخصصی ادبیات فارسی راهنمایی,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دبیرستان,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دهم,گزارش تخصصی ادبیات فارسی هفتم,گزارش تخصصی ادبیات فارسی متوسطه,گزارش تخصصی ادبیات فارسی رایگان,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دوره اول,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دبیرستان رایگان,گزارش تخصصی زبان فارسی,گزارش تخصصی زبان فارسی دبیرستان,گزارش تخصصی درس زبان فارسی,گزارش تخصصی درس فارسی اول ابتدایی,گزارش تخصصی ادبیات فارسی متوسطه دوم,گزارش تخصصی درس ادبیات فارسی متوسطه اول,گزارش تخصصی ادبیات فارسی,گزارش تخصصی ادبیات فارسی متوسطه اول,گزارش تخصصی ادبیات فارسی راهنمایی,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دبیرستان,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دهم,گزارش تخصصی ادبیات فارسی هفتم,گزارش تخصصی ادبیات فارسی متوسطه,گزارش تخصصی ادبیات فارسی رایگان,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دوره اول,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دبیرستان رایگان,گزارش تخصصی ادبیات دهم,گزارش تخصصی ادبیات رایگان,گزارش تخصصی ادبیات متوسطه دوم,گزارش تخصصی ادبیات نهم,گزارش تخصصی ادبیات هفتم,گزارش تخصصی ادبیات دبیرستان,گزارش تخصصی ادبیات متوسطه اول,گزارش تخصصی درس ادبیات دبیرستان,گزارش تخصصی ادبیات راهنمایی,گزارش تخصصی ادبیات راهنمایی رایگان,گزارش تخصصی ادبیات متوسطه اول رایگان,گزارش تخصصی درس ادبیات فارسی متوسطه اول,گزارش تخصصی ادبیات فارسی متوسطه دوم,گزارش تخصصی درس ادبیات فارسی,گزارش تخصصی درس ادبیات فارسی متوسطه دوم,گزارش تخصصی درس ادبیات فارسی متوسطه اول رایگان,گزارش تخصصی معلمان ادبیات,گزارش تخصصی معلمان ادبیات فارسی,گزارش تخصصی معلمان ادبیات دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان ادبیات متوسطه,گزارش تخصصی معلمان ادبیات راهنمایی,گزارش تخصصی معلم ادبیات,گزارش تخصصی ادبیات,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی